Artikel (171) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2018

  1. A actualidade educativa na Rede

    Revista galega de educación, Núm. 72, pp. 92-93

  2. A censura e a antoloxía "Os novísimos da poesía galega", de María Victoria Moreno

    Grial: revista galega de cultura, Núm. 217, pp. 102-107

  3. A cidade como texto: a construción literaria do imaxinario urbano

    Grial: revista galega de cultura, Núm. 220, pp. 12-15

  4. A construción da identidade galega e das súas representacións sociais: o cultural e o natural

    eHumanista: IVITRA, Núm. 13, pp. 128-139

  5. A educação en George Herbert Mead, Jürgen Habermas e a Teoría hermenêutico-crítica: tendências, desafios e perspectivas para uma prática pedagógica emancipatória

    Trilhas Filosóficas, Vol. 11, Núm. 2, pp. 75-103

  6. A titoría hoxe

    Revista galega de educación, Núm. 71, pp. 12-13

  7. Actividad matemática a través de la ciencia en Educación Infantil: una experiencia STEAM sobre el agua

    Boletín das ciencias, Año 31, Núm. 86, pp. 143-144

  8. Actualidade do mundo da educación

    Revista galega de educación, Núm. 72, pp. 88-91

  9. Actualidade do mundo da educación

    Revista galega de educación, Núm. 70, pp. 89-91

  10. Acute muscle fatigue and CPR quality assisted by visual feedback devices: A randomized-crossover simulation trial

    PLoS ONE, Vol. 13, Núm. 9

  11. Adaptaciones 'stopmotion' de 'James and the Giant Peach' y 'Fantastic Mr. Fox' de Roald Dahl

    Elos: revista de literatura infantil e xuvenil, Núm. 5, pp. 5-13

  12. Alfabetización mediática en la escuela primaria: Estudio de caso en Galicia

    Revista complutense de educación, Vol. 29, Núm. 2, pp. 407-422

  13. Anaquiños matemáticos: programa inclusivo de estímulo matemático

    Boletín das ciencias, Año 31, Núm. 86, pp. 137-138

  14. Análise da incorporación do tópico biodiversidade no currículo no bacharelato en Galicia

    Boletín das ciencias, Año 31, Núm. 86, pp. 55-56

  15. Análisis de los hábitos alimentarios y de actividad física en estudiantes gallegos de Educación Primaria

    Sportis: Revista Técnico-Científica del Deporte Escolar, Educación Física y Psicomotricidad, Vol. 4, Núm. 3, pp. 508-526

  16. Análisis del potencial del andamiaje insertado para promover la planificación de una investigación científica en educación secundaria

    Educación química, Vol. 29, Núm. 4, pp. 109-119

  17. Análisis del uso del antiguo material gimnástico y de atletismo de la Ley General de Educación en las clases de Educación Física actual

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 34, pp. 300-304

  18. Análisis epistémico y cognitivo de una tarea de visualización en el espacio bidimensional

    REDIMAT, Vol. 7, Núm. 3, pp. 251-279

  19. Archimedes meets Einstein: A millennial geometric bridge

    European Journal of Physics, Vol. 39, Núm. 4

  20. Argumentación sobre cambio climático en alumnado de 1º de bacharelato

    Boletín das ciencias, Año 31, Núm. 86, pp. 121-122