Publicacións (309) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2023

  1. A Pilot Study of an Evidence-Based Prevention Intervention (keepin' it REAL) for Early Adolescents in Kenyan Schools

    Journal of studies on alcohol and drugs, Vol. 84, Núm. 1, pp. 45-50

  2. A review on grammatical gender acquisition in monolingual Spanish-speaking children

    Onomázein: Revista de lingüística, filología y traducción de la Pontificia Universidad Católica de Chile, Núm. 59, pp. 47-62

  3. ARASAC: una propuesta de investigación en centros públicos de educación secundaria.

    XI Congreso Internacional de Psicología y Educación

  4. Adverse childhood experiences and residential care environment: The mediating role of trauma-related symptoms and psychological maladjustment in adolescents

    Child Abuse and Neglect, Vol. 146

  5. Auto-habla dirigida a metas académicas y elección vocacional en estudiantes de educación secundaria.

    XI Congreso Internacional de Psicología y Educación

  6. Autorregulación del aprendizaje en estudiantes con y sin necesidades específicas de apoyo educativo.

    XI Congreso Internacional de Psicología y Educación

  7. Bidirectional Associations Between Bullying Victimization and Likeability Among Indian Adolescents

    International Journal of Bullying Prevention

  8. Communicative and linguistic factors influencing language development at 30 months of age in preterm and full-term children: a longitudinal study using the CDI

    Frontiers in Psychology, Vol. 14

  9. Desconexión moral y delincuencia en población penitenciaria adulta: una revisión metaanalítica

    Anuario de psicología jurídica, Núm. 33, pp. 91-99

  10. Discapacidade Intelectual (DI)

    USC

  11. Discapacidade motora

  12. Does the ending matter? Revisiting the acquisition of L2 Spanish grammatical gender by gendered and ungendered L1 adults

    En torno al lenguaje: nuevas aportaciones al estudio lingüístico (Prensas de la Universidad de Zaragoza), pp. 251-268

  13. Effect of biomedical complications on very and extremely preterm children's language

    Frontiers in Psychology, Vol. 14