Guía para familiasImplicación familiar e rendemento académico en educación primaria. A efectividade dun programa para pais e nais

  1. Agustín Godás Otero ed. lit.
  2. Elena Fernández Rey ed. lit.
  3. Cambeiro Lourido, María do Carme
  4. Ceinos Sanz, Cristina
  5. García Álvarez, Jesús
  6. López Castro, Leticia
  7. Malheiro Gutiérrez, Xosé Manuel
  8. Míguez Salina, Gabriela
  9. Núñez García, Jésica
  10. Nogueira Pérez, Miguel Ángel
  11. Sotelino Losada, Alexandre
  12. Varela Portela, Cristina
  13. Vázquez Rodríguez, Ana

Editorial: Universidade de Santiago de Compostela

Ano de publicación: 2020

Tipo: Libro

Resumo

O que imos desenvolver nesta guía pretende ser un apoio para os pais e nais e unha axuda para os/as fillos/as nunha serie de cuestións que inciden na súa vida escolar e na súa educación en xeral. Temos a intención de informar ás familias sobre os aspectos que teñen unha influencia directa no traballo que os/as seus/súas fillos/as teñen que facer na escola, e ao tempo proporcionarlles orientación sobre como axudarlles, deixándolles un espazo para que eles e elas actúen segundo o seu propio estilo de traballo e a súa forma de enfrontarse ás dificultades que xurdan antes de calquera novidade. Hoxe podemos garantir, de forma científica e obxectiva, que cando os pais e nais se implican na educación dos/das seus/súas fillos/as e cando saben polo que están pasando como persoas, están fortalecéndoos no seu desenvolvemento e no que constitúe a base para acadar calquera meta escolar. Sabemos tamén que, ao implicarnos, axudámoslles a desenvolver hábitos e habilidades, a se organizar para aproveitar o tempo, a aprender de xeito independente, a responsabilizarse do seu propio traballo, a enfrontarse ás dificultades propias da súa idade e da contorna escolar, e o que é máis importante, a compartir experiencias cos seus pais e nais. Isto é o que queremos sinalar e destacar, dialogando e intercambiando ideas e adaptándoas ás necesidades do grupo. Para intentalo, dividimos a guía en catro seccións nas que falaremos do inicio da adolescencia, da comunicación entre pais/nais e fillos/as, das relacións entre a familia e a escola, e do traballo escolar no fogar.