Centro de Investigación Interuniversitario
Centro de Investigación Interuniversitario en Economía e Empresa para a Sociedade (ECOBAS)
Publicacións (49) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2009
-
A Economía galega: informe 2008
Fundación Caixa Galicia
-
A methodological proposal for corporate carbon footprint and its application to a wine-producing company in Galicia, Spain
Sustainability, Vol. 1, Núm. 2, pp. 302-318
-
A pegada ecolóxica de bens e servizos: desenvolvemento dun método de cálculo e aplicación ao ciclo de vida do mexillón en conserva en galicia
[Santiago de Compostela] : Universidade de Santiago de Compostela, Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, D.L. 2009
-
An empirical analysis of social capital and economic growth in Europe (1980-2000)
Social Indicators Research, Vol. 92, Núm. 1, pp. 111-129
-
An emprirical approach to trust and growth in the european countries
Applied econometrics and international development, Vol. 9, Núm. 2, pp. 63-72
-
Análise da lealdade dos turistas que visitan a cidade de Santiago de Compostela
Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 18, Núm. 2, pp. 5-20
-
Análise das descargas do vertido do Prestige: estudo metodolóxico e primeira valoración
Evaluación económica de las catástrofes marítimas (Netbiblo), pp. 139-168
-
Análisis de la decisión de cobertura cambiaria a través del endeudamiento en divisa en el mercado español
Revista española de financiación y contabilidad, Núm. 144, pp. 607-645
-
Apuntes sobre la investigación económica del cambio climático
Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 847, pp. 127-148
-
Asymmetric information, signaling and environmental taxes in oligopoly
Ecological Economics, Vol. 68, Núm. 5, pp. 1430-1440
-
Cambio de proveedor tras un fallo en el servicio
Administrando en entornos inciertos = managing in uncertain environment
-
Características del hotel y calidad de servicio: el papel mediador de las prácticas organizativa.
XXI Congreso Nacional de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibersitatea, 16-18 de septiembre de 2009.
-
Comportamiento de abandono de la relación de un cliente con la empresa en un contexto de fallo y recuperación del servicio
Cuadernos de economía y dirección de la empresa, Núm. 40, pp. 143-169
-
Consumers' valuation of nutritional information: A choice experiment study
Food Quality and Preference, Vol. 20, Núm. 7, pp. 463-471
-
Determinantes de la capacidad de las universidades para desarrollar patentes
Revista de la educación superior, Vol. 38, Núm. 149, pp. 7-30
-
Disparidades no benestar económico rexional: o caso das rexións españolas e italianas obxectivo 1
Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 18, Núm. 1, pp. 7-28
-
Economic Valuation of Environmental Damages due to the Prestige Oil Spill in Spain
Environmental and Resource Economics, Vol. 44, Núm. 4, pp. 537-553
-
Eficiencia dos centros de educación secundaria en Galicia vs. a súa localización socioxeográfica
Instituto de Ciencias de la Educación (ICE)
-
El MC3 una alternativa metodológica para estimar la huella corporativa del carbono (HCC)
DELOS: Desarrollo Local Sostenible, Vol. 2, Núm. 5
-
El color del dinero: retribución del directivo internacional
Revista de Trabajo y Seguridad Social. CEF, Núm. 312, pp. 185-240