Facultad
Facultade de Formación do Profesorado
Publicacións (85) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2022
-
A incorporación das tecnoloxías dixitais na educación da infancia
Eduga: revista galega do ensino, Núm. 83
-
A reivindicación do idioma: contribución de Ánxel Fole ó proceso de elaboración do galego moderno e da súa normalización
A Trabe de ouro: publicación galega de pensamento crítico, Núm. 119, pp. 51-78
-
A subxugación feminina da esposa do Coello Branco de Alicia en formato álbum ilustrado
Boletín galego de literatura, Núm. 60
-
Acquisition of knowledge and skills on cardiopulmonary resuscitation and use of the automated external defibrillator after a training process by Galician schoolteachers
Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 17, Núm. 4, pp. 931-941
-
Adolescencia y privacidad digital
Revista mexicana de investigación educativa, Vol. 27, Núm. 93, pp. 583-603
-
Análisis de la eficacia de los planes de formación profesional para el empleo desde el punto de vista del mercado laboral
Revista Fuentes, Vol. 24, Vol. 1, pp. 90-103
-
Aportaciones de la musicoterapia educativa a la adquisición de habilidades comunicativas y su influencia en otras áreas del desarrollo infantil. Estudio de un caso con epilepsia.
Revista Internacional de Educación Musical, Núm. 10, pp. 15-23
-
Aprender de y con los demás: Análisis de las interacciones como oportunidades para el desarrollo profesional docente
New Trends in Qualitative Research, Núm. 12
-
Arrancando coa traxectoria de aprendizaxe de visualización en educación infantil
Boletín das ciencias, Año 35, Núm. 94, pp. 77-78
-
Assessment of Adaptive Behavior in People with Autism Spectrum Disorders through the ICAP
Behavioral Sciences, Vol. 12, Núm. 9
-
Behavioral interventions in long-term care facilities during the COVID-19 pandemic: A case study
Geriatrics (Switzerland), Vol. 7, Núm. 1
-
Bifurcation Sequences in a Discontinuous Piecewise-Smooth Map Combining Constant-Catch and Threshold-Based Harvesting Strategies
SIAM Journal on Applied Dynamical Systems, Vol. 21, Núm. 1, pp. 470-499
-
Bullying According to Gender, and Immigration Background in Spanish Students
Psicothema, Vol. 34, Núm. 4, pp. 537-543
-
Burbullas de enerxía: Obtendo hidróxeno
Boletín das ciencias, Año 35, Núm. 94, pp. 45-46
-
Can Gamification Influence the Academic Performance of Students?
Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 9
-
Cognitive reserve and mental health in cognitive frailty phenotypes: Insights from a study with a Portuguese sample
Frontiers in Psychology, Vol. 13
-
Combining education scenarios and modalities: the contextual dimension of health sciences professors’ learning ecologies
Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 34, Núm. 4, pp. 767-799
-
Consideracións xerais sobre as construcións «oír + infinitivo» e «oír + cláusula conxuntiva» a partir dunha mostra do Corpus de Referencia do Galego Actual
Revista de lenguas y literaturas catalana, gallega y vasca, Núm. 27, pp. 101-112
-
Construcción y Validación Inicial de una Escala para la Detección de Alumnado con Dificultades Específicas de Aprendizaje
Revista iberoamericana de diagnóstico y evaluación psicológica, Vol. 4, Núm. 65, pp. 99-114
-
Conversion of a double-tetranuclear cluster silver helicate into a dihelicate: Via a rare desulfurization process
Inorganic Chemistry Frontiers, Vol. 9, Núm. 3, pp. 531-536