Publicacións (37) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2023

  1. Practically impossible: The development of an English approximator

    Studia Neophilologica, Vol. 95, Núm. 1, pp. 63-81

  2. "Even the apocalypse isn't the end": Emotional Numbness and the Reconstruction of Interpersonal Bonding in Nana Kwame Adjei-Brenyah's Friday Black

    Hungarian Journal of English and American Studies, Vol. 29, Núm. 1, pp. 58-77

  3. A Necropolitical Approach to Waste Theory

    Revista Canaria de Estudios Ingleses, Núm. 86, pp. 147-156

  4. A cautionary note on the studies using the picture-word interference paradigm: the unwelcome consequences of the random use of “in/animates”

    Frontiers in Psychology, Vol. 14

  5. A morphosyntactic approach to language contact in African varieties of English

    Studia Neophilologica, Vol. 95, Núm. 1, pp. 146-169

  6. A syntactic and pragmatic study of nominal vocatives in the Twitter exchanges of rappers’ fans

    Journal of Pragmatics, Vol. 207, pp. 93-110

  7. About Sustainable and Socially Responsible Lexicography: State of the Art

    Quaderns de filología. Estudis lingüístics, Núm. 28, pp. 9-20

  8. Acoustic limitrophies, or why Roald Dahl’s work sounds more serious than it seems

    European Journal of English Studies, Vol. 27, Núm. 3, pp. 427-444

  9. Acting with Lexicon and Lexicographical Resources: Critical Reflec-tions on the Use of Lexical, Lexicographic and Digital Literacy in Virtual Environments in Academic Writing in GfL

    Lexikos, Vol. 33, pp. 227-254

  10. Brexit, BrexLit e a nova diáspora galega

    Grial: revista galega de cultura, Núm. 237, pp. 45-51

  11. British-LatinX writers: Self-representation of the new Latin American diaspora in the UK

    Cultural Dynamics, Vol. 35, Núm. 3, pp. 177-200

  12. Caballeros codificados: las ediciones digitales de las obras de Hartmann von Aue (finales del s. XII)

    Tirant: Butlletí informatiu i bibliogràfic, Núm. 26, pp. 159-174

  13. Central American migration to the United States in the young adult novel we are not from here, by Jenny Torres Sanchez

    Anuario de investigación en literatura infantil y juvenil: ANILIJ, Núm. 21, pp. 11-23

  14. El aprendizaje colaborativo mediado por TIC: la percepción de estudiantes de ingeniería química en tiempos de pandemia

    Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas, Vol. 17, Núm. 34, pp. 120-149

  15. Guía de técnicas, estrategias y herramientas en el diseño y desarrollo de generadores automáticos del lenguaje

    RILEX Revista sobre investigaciones léxicas, Núm. 1, pp. 49-76

  16. Human Waste Down the Sewer: The Racist Abnormalities of US Life in Richard Wright's The Man Who Lived Underground

    Revista de Estudios Norteamericanos, Núm. 27, pp. 231-250

  17. IDENTITY CRISIS AT THE PARTY: JOYCE’S “THE DEAD” AND WOOLF’S “THE NEW DRESS”

    Religion and Society, Vol. 31, pp. 35-47

  18. IEnglish Language

    The Year's Work in English Studies

  19. Identity crisis at the party: Joyce’s “the dead” and Woolf’s “the new dress”

    Journal of English Studies, Núm. 21, pp. 35-47

  20. Introduction

    Revista Canaria de Estudios Ingleses, Núm. 86, pp. 11-17