Departamento
Departamento de Didácticas Aplicadas
Teses defendidas (57) Teses defendidas no Departamento Ver tesis dirixidas
2023
-
Alfabetización audiovisual en educación secundaria: la vídeo danza como instrumento catalizado
Prego de Oliver López, Cristina
-
Desarrollo de las capacidades de argumentación en ciencias de la naturaleza y educación ambiental
Francisco Sóñora Luna
-
Lugares do común: procesos creativos do habitar compartido
Freire Pérez, Estella Leticia
-
O Nome e as categorias nominais no contexto de ensino do Português no 1.º Ciclo do Ensino Básico em Portugal: dos documentos normativos aos projetos pedagógicos
Ana Sofia do Carmo LopesLopes
-
Projeto educativo emancipatório através da literatura afro-brasileira em contexto brasileiro: perspectivas do pós-colonialismo e das epistemologias do Sul
Leão, Andreia Lívia de Jesus
-
Recuperación de memoria en contexto de conflicto a través de la educación patrimonial: el traslado forzoso de Portomarín (Lugo)
Castro Fernández, Belén María
-
Retratos da formação do leitor literário em Goiás (Brasil) e na Galícia (Espanha): um estudo comparativo sobre percepções e práticas literárias no ensino de nível médio
Dalma Ramos de Resende Matos
-
Secondary students' epistemic performances in argumentation and inquiry practices within the context of food safety
Lucía Casas Quiroga
2022
-
El patrimonio cultural en la educación primaria: representaciones y prácticas de profesores y estudiantes en los centros de Santiago de Compostela
Conde Miguélez, Jorge
-
Entre o sonho e a realidade: o "status quo" da Educação Física escolar brasileira
Barboza Ferreira Neto, Rubem
-
Estratexias didácticas para o desenvolvemento de competencias interculturais no alumnado de Educación Secundaria a través das Ciencias Sociais
Dopico González, Montserrat
-
Investigación e innovación en didáctica da xeografía en España. Un estudo de caso baseado na formación de profesorado a través da ensinanza e aprendizaxe da xeografía de Europa
Macía Arce, Xosé Carlos
-
Los problemas de salud socialmente vivos como contexto para el desarrollo de prácticas científicas en la formación inicial del profesorado de primaria
Aznar Cuadrado, Virginia
-
Patrimonio, educación y ciudadanía
Domínguez Almansa, Andrés
-
Pensamento crítico e prácticas científicas na formación do profesorado e a súa implicación na aula de infantil: indagando sobre a caída de obxectos
Mosquera Bargiela, Inés
2021
-
A materia de paisaxe e sustentabilidade en aulas de secundaria: observación e reflexión crítica desde un modelo alternativo
Riveiro Rodríguez, Tania
-
A visión da Galicia emigrada a Hispanoamérica en torno á discutida orixe galega de Cristóbal Colón
Peleteiro Vázquez, Isabel Elena
-
As implicaçôes da cibercultura nas prácticas corporais entre os adolescentes
Zandoná Júnior, Almir
-
Estudo transversal sobre o desempeño das competencias de modelización e uso de probas en procesos de transformación da materia
Sesto Varela, Vanessa
-
Modelo de Avaliación de Programas de Educación Patrimonial (MAPEP). Deseño e avaliación do programa Patrimonializarte
Castro Calviño, Leticia