Departamento
Departamento de Didácticas Aplicadas
Publicacións (116) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2012
-
"A antiga conca de As Pontes": contexto para aprender estratigrafía
Boletín das ciencias, Año 25, Núm. 76, pp. 43-44
-
'Should We Kill the Grey Squirrels?' A Study Exploring Students' Justifications and Decision-Making
International Journal of Science Education, Vol. 34, Núm. 3, pp. 401-428
-
A construçom da identidade galega polo galeguismo institucional (izado): do tardofranquismo para o século XXI
Novas achegas ao estudo da cultura galega II [Recurso electrónico]: enfoques socio-históricos e lingüístico-literarios (Servizo de Publicacións), pp. 253-266
-
A narrativa xuvenil a debate: (2000-2011)
Edicións Xerais de Galicia
-
Análisis de los patrones motores durante el juego en minibásquet
Revista Movimiento Humano, Núm. 4, pp. 37-45
-
Análisis del concepto número en los libros del 2º ciclo de educación infantil durante la ley orgánica de ordenación general del sistema educativo (LOGSE)
Epsilon: Revista de la Sociedad Andaluza de Educación Matemática "Thales", Núm. 80, pp. 23-36
-
Aplicación de una propuesta de enseñanza sobre el tema "Disoluciones" en la escuela secundaria. Un estudio de caso
Educación química, Vol. 23, Núm. 2, pp. 212-221
-
Aprender y argumentar España: la visión de la identidad española entre el alumnado al finalizar el bachillerato
Didáctica de las ciencias experimentales y sociales, Núm. 26, pp. 95-120
-
Argumentación en el aula: dos unidades didácticas
Danú
-
Argumentación sobre a xestión de residuos nun centro que carece de recollida selectiva
Boletín das ciencias, Año 25, Núm. 76, pp. 161-162
-
Argumentation in science education research: Perspectives from Europe
Science Education Research and Practice in Europe: Retrosspective and Prospecctive (Sense Publishers), pp. 253-289
-
Argumentation, evidence evaluation and critical thinking
Second International Handbook of Science Education (Springer Netherlands), pp. 1001-1015
-
Argumentative Skills in the Design of Webquests in Environmental Education for Secondary Students
The International Journal of Learning: Annual Review, Vol. 18, Núm. 3, pp. 63-72
-
Arquitectura, ciudad e ideología. La recuperación de señas de identidad por Francisco Pons-Sorolla
XVII Congreso Nacional de Historia del Arte
-
As TICs na formación profesional: un paso máis cara a profesionalización no ámbito do sector agroforestal
Boletín das ciencias, Año 25, Núm. 76, pp. 187-189
-
As comunidades de montes: unha oportunidade de implicar aos estudantes na xestión ambiental
Boletín das ciencias, Año 25, Núm. 76, pp. 67-69
-
As desigualdades xeográficas da crise actual na Unión Europea: Unha análise rexional
Respuestas de la Geografía Ibérica a la crisis actual: XIII Coloquio Ibérico de Geografía: Santiago de Compostela: 24 – 27 de octubre 2012
-
As imaxes femininas na narrativa infantil e xuvenil galega: dos roles tradicionais á novela feminista (1975-1985)
Madrygal: Revista de estudios gallegos, Núm. 15, pp. 107-117
-
Bases y principios de actuación en la formación musical del profesorado de Educación Primaria
La docencia universitaria en el contexto educativo actual: retos y perspectivas de la docencia universitaria (Educación), pp. 377-381
-
Belén López Meirama (ed.) (2011): "Estudios sobre disponibilidad léxica en el español de Galicia". Santiago de Compostela: Universidade de Santiago de Compostela, Lalia, Series Maior, nº 24, 265 pp.
Verba: Anuario galego de filoloxia, Núm. 39, pp. 363-366