Fachbereich: Departamento de Bioloxía Funcional

Forschungsgruppe: Biodiversidade, Bioxeografía e Conservación Integrativa

Email: manel.leira@usc.es

Persönliche Website: https://www.researchgate.net/profile/Manel-Leira

Doktor von der Universidade da Coruña mit der Dissertation Paleolimnología en lagos postglaciares del noroeste de la península ibérica 2000. unter der Leitung von Dr. Juan Ramón Vidal Romaní.

Ao longo da miña carreira científica, dediquei esforzos significativos no estudo da ecoloxía, as ciencias ambientais, e a bioloxía mariña e de auga doce, centrándome na intersección destas áreas para abordar cuestións críticas de conservación, xestión de recursos hídricos, e sustentabilidade. As miñas investigacións recibiron amplo recoñecemento na comunidade científica, como evidencian as numerosas citas en plataformas recoñecidas como Scopus, Web of Science, Dimensions e OpenCitations. A publicación dos meus traballos en revistas situadas nos cuartiles Q1 e Q2 destaca a calidade e relevancia das miñas contribucións a estes campos. Os indicadores das miñas publicacións, incluíndo o factor de impacto e o SCImago Journal Rank (SJR), non só reflicten a miña capacidade para xerar coñecemento significativo senón tamén o meu compromiso coa produción de investigación aplicable e de impacto nas miñas áreas de especialización. Este recoñecemento subliña a miña contribución ao avance do entendemento científico e ao desenvolvemento de solucións prácticas para os desafíos ambientais contemporáneos. Estou profundamente comprometido co meu traballo e continuo explorando novas vías para promover a sustentabilidade ambiental e o benestar ecolóxico a través da investigación de alto impacto.