Departamento: Departamento de Bioloxía Funcional

Grupo de investigación: Biodiversidade, Bioxeografía e Conservación Integrativa

Correo el.: manel.leira@usc.es

Web persoal: https://www.researchgate.net/profile/Manel-Leira

Doutor pola Universidade da Coruña coa tese Paleolimnología en lagos postglaciares del noroeste de la península ibérica 2000. Dirixida por Dr/a. Juan Ramón Vidal Romaní.

Ao longo da miña carreira científica, dediquei esforzos significativos no estudo da ecoloxía, as ciencias ambientais, e a bioloxía mariña e de auga doce, centrándome na intersección destas áreas para abordar cuestións críticas de conservación, xestión de recursos hídricos, e sustentabilidade. As miñas investigacións recibiron amplo recoñecemento na comunidade científica, como evidencian as numerosas citas en plataformas recoñecidas como Scopus, Web of Science, Dimensions e OpenCitations. A publicación dos meus traballos en revistas situadas nos cuartiles Q1 e Q2 destaca a calidade e relevancia das miñas contribucións a estes campos. Os indicadores das miñas publicacións, incluíndo o factor de impacto e o SCImago Journal Rank (SJR), non só reflicten a miña capacidade para xerar coñecemento significativo senón tamén o meu compromiso coa produción de investigación aplicable e de impacto nas miñas áreas de especialización. Este recoñecemento subliña a miña contribución ao avance do entendemento científico e ao desenvolvemento de solucións prácticas para os desafíos ambientais contemporáneos. Estou profundamente comprometido co meu traballo e continuo explorando novas vías para promover a sustentabilidade ambiental e o benestar ecolóxico a través da investigación de alto impacto.