Publicacións nas que colabora con JOSE SIXTO GARCIA (13)

2023

  1. An Introduction to the Study of Journalism and Its Boundaries

    Studies in Big Data (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1-12

  2. An introduction to the study of journalism and its boundaries

    Blurring boundaries of journalism in digital media: new actors, models and practices (Springer Nature Switzerland AG), pp. 1-12

  3. Blurring boundaries of journalism in digital media: new actors, models and practices

    Springer Nature Switzerland AG

  4. Innovative innovation in journalism

    Journalism

  5. News Sharing Using Self-destructive Content in Digital Native Media from an International Perspective

    Journalism Practice, Vol. 17, Núm. 7, pp. 1341-1356

  6. Redefining journalism narratives, distribution strategies, and user involvement based on innovation in digital native media

    Journalism, Vol. 24, Núm. 6, pp. 1322-1341

2021

  1. Audiencias activas, nuevas narrativas y estrategias de distribución en medios nativos digitales

    Transformación digital : desafíos y expectativas para el periodismo: Libro de resúmenes. XXVII Congreso Internacional de la Sociedad Española de Periodística (Editorial de la Universidad de Sevilla), pp. 191-193

  2. La mensajería instantánea como fuente informativa en la comunicación organizacional: WhatsApp Business en México y España

    Comunicación y sociedad, Núm. 18

  3. Percepción social del periodismo en España

    adComunica: revista científica de estrategias, tendencias e innovación en comunicación, Núm. 22, pp. 191-210

  4. Sistemas de verificación en medios nativos digitales e implicación de la audiencia en la lucha contra la desinformación en el modelo ibérico

    Revista de Comunicación de la SEECI, Núm. 54

2020

  1. Crossmedia and cross-promotion uses in the dissemination of content in European digital native newspapers

    Hipertext.net: Revista Académica sobre Documentación Digital y Comunicación Interactiva, Núm. 21

  2. Oportunidades para la cocreación de contenidos en los diarios nativos digitales

    El profesional de la información, Vol. 29, Núm. 4