Publicacións nas que colabora con MARTA RODRIGUEZ CASTRO (29)

2023

  1. La credibilidad de los informativos de la televisión pública en España

    Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 76, pp. 73-84

  2. Public value tests and citizen participation in public service media’s decision-making: Story of a missed opportunity

    Public Service Media's Contribution to Society (Nordicom, University of Gothenburg), pp. 221-242

2022

  1. Participación ciudadana y valor público: En búsqueda de la legitimidad del servicio audiovisual público

    Gestión de medios públicos en el entorno digital: Nuevos valores, estrategias multiplataforma e internet de servicio público (Tirant Humanidades), pp. 13-34

2021

  1. Chapter I. Introduction: The values of public service media in the Internet Society

    The values of public service media in the Internet society (Palgrave Macmillan), pp. 3-20

  2. La participación, el punto más débil de la gobernanza de las RTV públicas

    Participación ciudadana y medios de comunicación públicos 1: conceptos y teorías (Tirant Humanidades), pp. 199-225

  3. Public service media as a political issue: How does the european parliament approach PSM and communication rights?

    Journal of Information Policy, Vol. 10, pp. 439-473

  4. The values of public service media in the Internet society

    Palgrave Macmillan

2020

  1. La reforma de la legislación audiovisual y de la cobertura electoral en España

    Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 76, pp. 143-161

  2. Public service media as a political issue How Does the European Parliament Approach PSM and Communication Rights?

    Journal of Information Policy, Vol. 10, Núm. 1, pp. 439-473

  3. Public service media’s funding crisis in the face of the digital challenge

    Advances in Intelligent Systems and Computing

  4. Value and Intelligence of Business Models in Journalism

    Journalistic Metamorphosis: Media Transformation in the Digital Age (Springer Suiza), pp. 171-184

  5. Value and Intelligence of Business Models in Journalism

    Studies in Big Data (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 171-184

2019

  1. El valor de los medios de comunicación públicos en perspectiva: Evolución y relevancia de la contribución del sistema audiovisual público a la sociedad

    La revolución tecnológica de la comunicación en perspectiva: historia de los nuevos medios digitales, los nuevos medios en la historia

  2. Indicadores de regulación y gobernanza de las radiotelevisones públicas europeas

    La Innovación de la Innovación, Del Medio al Contenido Predictivo.: Actas del III Simposio Internacional sobre Gestión de la Comunicación (XESCOM, 2018)

  3. La descentralización forzada del servicio audiovisual público en Reino Unido: el caso de BBC Scotland

    La Innovación de la Innovación, Del Medio al Contenido Predictivo.: Actas del III Simposio Internacional sobre Gestión de la Comunicación (XESCOM, 2018)

  4. La innovación de las radiotelevisiones públicas europeas en la comunicación digital y las comunidades de usuarios

    Cuadernos.Info, Núm. 45, pp. 241-255

  5. The Ex Ante Test as a Sign of the Evolution of the European Commission Decision Making in the Field of Public Service Media

    Advances in Intelligent Systems and Computing

  6. The Trend of Assessment Indicators for Public Service Media in Europe

    Communication: Innovation & Quality (Springer Suiza), pp. 3-19

  7. The trend of assessment indicators for public service media in Europe

    Studies in Systems, Decision and Control (Springer International Publishing), pp. 3-19