VIRGINIA
AZNAR CUADRADO
Investigadora no período 2009-2023
Publicacións (34) Publicacións de VIRGINIA AZNAR CUADRADO
2023
-
Epidemias que no se pueden olvidar
Alambique: Didáctica de las ciencias experimentales, Núm. 112, pp. 35-40
2022
-
Motivation for science learning as an antecedent of emotions and engagement in preservice elementary teachers
Science Education, Vol. 106, Núm. 1, pp. 119-141
-
Secondary Education Students’ Knowledge and Attitudes about Organ Donation: Awareness and Knowledge Assessment through an Intervention Program
The International Journal of Health, Wellness, and Society, Vol. 12, Núm. 2, pp. 25-35
2021
-
Qué pasa se desaparece o raposo?: os ecosistemas en 4º da ESO
Boletín das ciencias, Año 34, Núm. 93, pp. 25-26
-
Sucedáneo: normas, prácticas y percepción desde una perspectiva cultural
Actas II Congreso internacional sobre patrimonio alimentario y museos. El gusto en el museo 2020 (edUPV, Editorial Universitat Politècnica de València), pp. 203
2020
-
As grandes descoñecidas das crises sanitarias: as zoonoses: pódense previr mediante a educación ?
Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 91, pp. 19-20
-
Desenvolver a argumentación a través de cuestións socio-científicas: o cambio climático
Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 91, pp. 17-18
2019
-
A evolución biolóxica: Unha proposta para favorecer a argumentación no bacharelato
Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 88, pp. 45-46
-
Competencias científicas para el cuidado del medio ambiente
Innovación docente e investigación en Ciencias Sociales, Económicas y Jurídicas (Dykinson), pp. 813-824
-
Que sabemos sobre traballo e enerxía en 1º de Bacharelato?
Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 88, pp. 63-64
2018
-
De que me contaxiei?: unha proposta sobre enfermidades de transmisión sexual en secundaria
Boletín das ciencias, Año 31, Núm. 86, pp. 31-32
2017
-
Conejctar a ciencia cos problemas sociais: a tuberculose como contexto
Ensinar na sociedade actual (Andavira), pp. 567-582
-
Proceso de modelización no bacharelato: unha experiencia a partir de modelos moleculares en bioloxía
Boletín das ciencias, Año 30, Núm. 84, pp. 27-28
-
Proxectos de indagación abertos en bacharelato: unha proposta didáctica
Boletín das ciencias, Año 30, Núm. 84, pp. 43-44
2016
-
Concepciones y modelos del profesorado de primaria en formación acerca de la tuberculosis
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Vol. 34, Núm. 1, pp. 33-52
-
¿Qué conocimientos movilizan un grupo de futuros docentes para elaborar el modelo de infección por tuberculosis?
Revista Eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias, Vol. 13, Núm. 2, pp. 264-278
2015
-
Un estudo de aula acerca do repunte da tuberculose en Europa con profesorado en formación
Boletín das ciencias, Año 28, Núm. 81, pp. 31-33
2014
-
Damos calses no parque?: unha proposta interdisciplinar
Boletín das ciencias, Año 27, Núm. 79, pp. 81-82
-
Introducir temas de educación para la salud en la formación inicial de maestros: la tuberculosis
Uni-pluriversidad, Vol. 14, Núm. 2, pp. 92-100
-
La Construcción de los Estilos de Enseñanza desde la Formación Inicial del Profesorado de Educación Secundaria
Educatio siglo XXI: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 32, Núm. 1, pp. 173-192