RODA
Razoamento, Discurso e Argumentación
Publicacións (952) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2024
-
" As feridas no ar ": Algunhas reflexións sobre a obra de Luísa Villalta
Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024 (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 9-21
-
A Educación Secundaria en Galicia: mudanzas e desafíos na sociedade líquida
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 177-189
-
A ditadura de Salazar nas salas de aula do 2.º Ciclo do Ensino Básico, em Portugal. Atitudes e narrativas dos professores
Aprender historia en el siglo XXI. Competencias para la conciencia y el pensamiento histórico (Octaedro), pp. 737-748
-
A ditadura de Salazar nas salas de aula do 2.º Ciclo do Ensino Básico, em Portugal: atitudes e narrativas dos professores
Mirando al futuro: educación histórica y valores cívicos (Octaedro), pp. 212-223
-
A investigación en didáctica das ciencias experimentais e a súa transferencia á sociedade galega
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 465-478
-
A lingua e a literatura na educación galega: panorámica de pasado a futuro
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 479-492
-
A pesar de que lle chaman Silencio: a narrativa de Luísa Villalta
Un ruído provocador(r): Voces arredor de Luísa Villalta (Laiovento), pp. 97-110
-
Del estudio del paisaje a la educación en paisaje: Investigación y formación del profesorado de educación primaria (6-12 años)
Agua y territorio = Water and Landscape, Núm. 23, pp. 193-206
-
Diversificar para incluir: los programas de diversificación curricular en la ESO han cambiado vidas
Aula de secundaria, Núm. 55, pp. 56
-
Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024
Universidade de Santiago de Compostela
-
La ciudadanía democrática en el currículo y en las aulas de educación infantil: representaciones sociales del profesorado en formación
Mirando al futuro: educación histórica y valores cívicos (Octaedro), pp. 191-202
-
La prueba de Historia de España para el acceso a la universidad en Galicia
Aprender historia en el siglo XXI. Competencias para la conciencia y el pensamiento histórico (Octaedro), pp. 360-374
-
Luísa Villalta na voz de outras
Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024 (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 121-149
-
Mathematical argumentation of three-year-old children on a classroom experience based on two STEAM domains
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, Vol. 20, Núm. 2
-
Memoria democrática y educación histórica: opiniones de los futuros maestros sobre el tratamiento de temas conflictivos en el aula
Mirando al futuro: educación histórica y valores cívicos (Octaedro), pp. 350-363
-
O jogo e a aprendizagem da matemática na educaçao infantil
Gamma: revista galega de educación matemática, Núm. 14, pp. 43-49
-
Pasos de pincel e de palabras: a profesora rebelde
Un ruído provocador(r): Voces arredor de Luísa Villalta (Laiovento), pp. 29-36
-
Provocar un ruído ( ou unha sorte de limiar )
Un ruído provocador(r): Voces arredor de Luísa Villalta (Laiovento), pp. 9-11
-
Un ruído provocador(r): Voces arredor de Luísa Villalta
Laiovento
-
Unha experiencia para o ensino e aprendizaxe da medida en Educación Primaria
Gamma: revista galega de educación matemática, Núm. 14, pp. 34-42