Publicacións (952) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2024

  1. " As feridas no ar ": Algunhas reflexións sobre a obra de Luísa Villalta

    Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024 (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 9-21

  2. A Educación Secundaria en Galicia: mudanzas e desafíos na sociedade líquida

    A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 177-189

  3. A ditadura de Salazar nas salas de aula do 2.º Ciclo do Ensino Básico, em Portugal. Atitudes e narrativas dos professores

    Aprender historia en el siglo XXI. Competencias para la conciencia y el pensamiento histórico (Octaedro), pp. 737-748

  4. A ditadura de Salazar nas salas de aula do 2.º Ciclo do Ensino Básico, em Portugal: atitudes e narrativas dos professores

    Mirando al futuro: educación histórica y valores cívicos (Octaedro), pp. 212-223

  5. A investigación en didáctica das ciencias experimentais e a súa transferencia á sociedade galega

    A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 465-478

  6. A lingua e a literatura na educación galega: panorámica de pasado a futuro

    A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 479-492

  7. A pesar de que lle chaman Silencio: a narrativa de Luísa Villalta

    Un ruído provocador(r): Voces arredor de Luísa Villalta (Laiovento), pp. 97-110

  8. Del estudio del paisaje a la educación en paisaje: Investigación y formación del profesorado de educación primaria (6-12 años)

    Agua y territorio = Water and Landscape, Núm. 23, pp. 193-206

  9. Diversificar para incluir: los programas de diversificación curricular en la ESO han cambiado vidas

    Aula de secundaria, Núm. 55, pp. 56

  10. Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024

    Universidade de Santiago de Compostela

  11. La ciudadanía democrática en el currículo y en las aulas de educación infantil: representaciones sociales del profesorado en formación

    Mirando al futuro: educación histórica y valores cívicos (Octaedro), pp. 191-202

  12. La prueba de Historia de España para el acceso a la universidad en Galicia

    Aprender historia en el siglo XXI. Competencias para la conciencia y el pensamiento histórico (Octaedro), pp. 360-374

  13. Luísa Villalta na voz de outras

    Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024 (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 121-149

  14. Mathematical argumentation of three-year-old children on a classroom experience based on two STEAM domains

    Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, Vol. 20, Núm. 2

  15. Memoria democrática y educación histórica: opiniones de los futuros maestros sobre el tratamiento de temas conflictivos en el aula

    Mirando al futuro: educación histórica y valores cívicos (Octaedro), pp. 350-363

  16. O jogo e a aprendizagem da matemática na educaçao infantil

    Gamma: revista galega de educación matemática, Núm. 14, pp. 43-49

  17. Pasos de pincel e de palabras: a profesora rebelde

    Un ruído provocador(r): Voces arredor de Luísa Villalta (Laiovento), pp. 29-36

  18. Provocar un ruído ( ou unha sorte de limiar )

    Un ruído provocador(r): Voces arredor de Luísa Villalta (Laiovento), pp. 9-11

  19. Un ruído provocador(r): Voces arredor de Luísa Villalta

    Laiovento

  20. Unha experiencia para o ensino e aprendizaxe da medida en Educación Primaria

    Gamma: revista galega de educación matemática, Núm. 14, pp. 34-42