Educando en patrimonio a través do proxecto de Aprendizaxe-Servizo “O sancosmeiro”
- Alba Recarey Noya
- Leticia López-Mondéjar
ISSN: 1132-8932
Ano de publicación: 2024
Título do exemplar: Patrimonio e Educación
Número: 89
Páxinas: 46-48
Tipo: Artigo
Outras publicacións en: Revista galega de educación
Resumo
O traballo presenta unha experiencia educativa desenvolvida nunha aula de primaria e orientada a promover entre o alumnado a educación patrimonial a través dun proxecto de aprendizaxe-servizo que implicou a comunidade educativa, as familias e as institucións e asociacións locais.
Referencias bibliográficas
- Castro, P., e Fontal, O. (2023). Educación del patrimonio cultural inmaterial. Íber. Didáctica de las ciencias sociales, geografía e historia, 112. 26-31.
- Fontal, O. (Coord.) (2020). Cómo educar en el patrimonio. Comunidad de Madrid.
- Marques, X., Castro, B., e López, R. (2020). Patrimonio y comunidad patrimonial: construcción de una identidad compartida en un entorno rural. Aula Abierta, 49(1), 25-34.
- Puig, J. M., Batlle, R., Bosch, C., e Palos, J. (2006). Aprendizaje-servicio. Educar para la ciudadanía. Octaedro.