Educando en patrimonio a través do proxecto de Aprendizaxe-Servizo “O sancosmeiro”
- Alba Recarey Noya
- Leticia López-Mondéjar
ISSN: 1132-8932
Ano de publicación: 2024
Título do exemplar: Patrimonio e Educación
Número: 89
Páxinas: 46-48
Tipo: Artigo
Outras publicacións en: Revista galega de educación
Resumo
The work presents an educational experience developed in a primary school classroom and aimed at promoting heritage education among students through a service-learning project that involved the educational community, families and local institutions and associations.
Referencias bibliográficas
- Castro, P., e Fontal, O. (2023). Educación del patrimonio cultural inmaterial. Íber. Didáctica de las ciencias sociales, geografía e historia, 112. 26-31.
- Fontal, O. (Coord.) (2020). Cómo educar en el patrimonio. Comunidad de Madrid.
- Marques, X., Castro, B., e López, R. (2020). Patrimonio y comunidad patrimonial: construcción de una identidad compartida en un entorno rural. Aula Abierta, 49(1), 25-34.
- Puig, J. M., Batlle, R., Bosch, C., e Palos, J. (2006). Aprendizaje-servicio. Educar para la ciudadanía. Octaedro.