Explorando o patrimonio arqueolóxico galegooportunidades dos parques arqueolóxicos

  1. Leticia López-Mondéjar
  2. Ana Portela Fontán
Revista:
Revista galega de educación

ISSN: 1132-8932

Ano de publicación: 2024

Título do exemplar: Patrimonio e Educación

Número: 89

Páxinas: 28-30

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Revista galega de educación

Resumo

O presente traballo ten como finalidade principal poñer de relevo as oportunidades educativas que ofrece o patrimonio arqueolóxico galego. Por unha banda, profúndase na súa importancia como recurso educativo por mor das últimas investigacións e experiencias recentes; por outra, móstranse algúns dos recursos que os centros de interpretación e parques arqueolóxicos ofrecen para traballar con este patrimonio en distintos niveis educativos.

Referencias bibliográficas

  • Egea, A., Arias, L., e Santacana, J. (coords.) (2018). Y la arqueología llegó al aula: la cultura material y el método arqueológico para la enseñanza de la historia y el patrimonio. Trea.
  • Fontal, O. (Coord.) (2020). Cómo educar en el patrimonio. Guía práctica para el desarrollo de actividades de educación patrimonial. Comunidad de Madrid. Dirección General de Patrimonio Cultural.
  • Fontal, O., Rivero, P., García, S., e Martínez, M. (2018). Heritage Education in The Archaeological Sites. An Identity Approach in The Museum of Calatayud. Curator: The Museum Journal, 62(2), 315-326. https://doi.org/10.5209/aris.65825
  • Mendioroz, A., e Erce, A. (2020). El método arqueológico simulado para desarrollar competencias históricas en educación infantil. Arte, Individuo y Sociedad, 32(3), 767-781. https://doi.org/10.5209/aris.65825
  • Rivero, P., e Feliu, M. (2017). Aplicaciones de la arqueología virtual para la Educación Patrimonial: análisis de tendencias e investigaciones. Estudios pedagógicos, 43(4), 319-330.