Facultad
Facultade de Ciencias da Comunicación
Publicacións (157) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2022
-
18. Medios de comunicación públicos e sector audiovisual
Os tempos son chegados: un balance da Galicia autonómica: 1981-2021 (Parlamento de Galicia), pp. 325-338
-
25 años de ciberdemocracia en España: estrategias y actores emergentes. Nuevas formas de comunicación, nativos digitales y actores periféricos
Thomson Reuters Aranzadi
-
Achieving a Representative Democracy in Europe: The Politicization of the European PublicSphere
Contemporary Politics, Communication, and the Impact on Democracy (IGI Global), pp. 19-36
-
Actualización de las fases del contenido periodístico para dispositivos móviles
Revista de comunicación, Vol. 21, Núm. 1, pp. 367-387
-
After the Hype: How Hi-Tech Is Reshaping Journalism
Studies in Big Data (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 41-52
-
After the hype: how hi-tech is reshaping journalism
Total journalism: Models, techniques and challenges (Springer Suiza), pp. 41-52
-
An Introduction to ‘Total Journalism’
Studies in Big Data (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1-9
-
An introduction to "Total Journalism"
Total journalism: Models, techniques and challenges (Springer Suiza), pp. 1-9
-
Analysis of co-creation models in public service media: design, implementation, and impact
Fòrum de Recerca, Núm. 27, pp. 50
-
Análisis de experiencias de fact-checking a nivel internacional: buenas prácticas de verificación de información
Informes (Departament de Comunicació)
-
Análisis de instrumentos de rendición de cuentas tradicionales e innovadores y su utilidad en la lucha contra la desinformación
facctmedia
-
Análisis de los roles de género de las protagonistas femeninas de la serie “HIT” de RTVE
Ambitos: Revista internacional de comunicación, Núm. 57, pp. 83-101
-
Apelando a la emoción: el sistema de pensiones en el discurso de expertos económicos en la prensa chilena
Íkala, Vol. 27, Núm. 2, pp. 357-374
-
Aplicación de la inteligencia artificial en comunicación
Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 80
-
Artificial intelligence strategies in European public broadcasters: Uses, forecasts and future challenges
El profesional de la información, Vol. 31, Núm. 5
-
Audiences First: Professional Profiles, Tools and Strategies of Digital Newsrooms to Connect with the Public
Studies in Big Data (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 211-226
-
Audiences first: professional profiles, tools and strategies of digital newsrooms to connect with the public
Total journalism: Models, techniques and challenges (Springer Suiza), pp. 211-226
-
Back to Fukushima: Perceptions and effects of an immersive journalism story
El profesional de la información, Vol. 31, Núm. 1
-
Big Data and Disinformation: Algorithm Mapping for Fact Checking and Artificial Intelligence
Studies in Big Data (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 123-135
-
Big Data and disinformation: algorithm mapping for fact checking and artificial intelligence
Total journalism: Models, techniques and challenges (Springer Suiza), pp. 123-135