Departamento
Departamento de Psicoloxía Evolutiva e da Educación
Publicacións (13) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
1997
-
Calidade da primeira interacción social e desenvolvemento dos nenos cegos
Quinesia: Revista de educación especial, Núm. 24, pp. 37-53
-
Educación en valores e familia
Eduga: revista galega do ensino, Núm. 15, pp. 339-354
-
Field dependence-independence and academic achievement: A re-examination of their relationship
British Journal of Educational Psychology, Vol. 67, Núm. 2, pp. 199-212
-
García Soto, Xosé Ramón: " Érase unha vez un neno...Estudio da evolución da linguaxe en nenos galego-falantes", Santiago de Compostela, Edicións SoteloBlanco, 1996, 212 p.
Cadernos de lingua, Núm. 15, pp. 147-149
-
Historia da Psicoloxía en Galicia
Cadernos de psicoloxía, Núm. 21, pp. 68-85
-
Intervención oportuna en niños con Síndrome de Down de 0-2 años: importancia de la participación de los padres
Revista de psicología general y aplicada: Revista de la Federación Española de Asociaciones de Psicología, Vol. 50, Núm. 3, pp. 345-357
-
Juan Vicente Viqueira e Eloy Luís André: dous psicólogos de principios de século
Eduga: revista galega do ensino, Núm. 14, pp. 79-93
-
La incidencia de las disfonías disfuncionales en los maestros de la Comunidad Autónoma de Galicia
Revista de psicología de la salud, Vol. 9, Núm. 2, pp. 69-90
-
Language acquisition and the compensation of visual deficit: New comparative data on a controversial topic
British Journal of Developmental Psychology, Vol. 15, Núm. 4, pp. 439-459
-
Nueva concepción de necesidades educativas especiales: los superdotados
Revista Padres y Maestros / Journal of Parents and Teachers, Núm. 226, pp. 8-11
-
Primeras palabras en la lengua de signos española (LSE): Estructura formal, semántica y contextual
Revista de logopedia, foniatría y audiología, Vol. 17, Núm. 3, pp. 170-180
-
Procedementos estandarizados para a avaliación da linguaxe: unha revisión
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación: revista de estudios e investigación en psicología y educación, Vol. 1, pp. 131-146
-
¿O Centro Educativo como unidade de cambio?: Interacción entre profesores: burocracia vs. colaboración
Revista galega de educación, Núm. 28, pp. 58-68