Publikationen (155) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2017

  1. A coeducación das emocións como estratexia chave para a promoción da convivencia positiva: a experiencia “EmocionadXs” do IES “Xulián Magariños” (Negreira)

    Innovación educativa, Núm. 27, pp. 91-106

  2. A coeducación no sistema educativo español: reflexións e propostas.

    Atlánticas: revista internacional de estudios feministas, Vol. 2, Núm. 1, pp. 192-215

  3. A colaboración entre universidade e centros escolares en Galicia: O programa ECO-FA-SE como unha boa práctica educativa

    Eduga: revista galega do ensino, Núm. 74

  4. A depuración do maxisterio primario na provincia de Pontevedra (1936-1942)

    Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 21, pp. 31-72

  5. A educación como instrumento de benestar nos servizos sociais

    Revista galega de educación, Núm. 67, pp. 12-15

  6. A mediação de equipamentos para a educação ambiental do Eixo Atlântico na relação comunidade-dieta-alterações climáticas

    AmbientalMente sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambiental, Vol. 23, Núm. 1, pp. 107-117

  7. A rede de hortas municipais de Santiago de Compostela (Galiza) e as súas implicacións para a educación ambiental

    AmbientalMente sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambiental, Vol. 23, Núm. 1, pp. 141-163

  8. Actividad sexual en personas mayores

    Revista de estudios e investigación en psicología y educación, Núm. 14, pp. 42-46

  9. Actualidade da política educativa

    Revista galega de educación, Núm. 68, pp. 88-91

  10. Actualidade da política educativa

    Revista galega de educación, Núm. 67, pp. 86-91

  11. Adolescencia digitalizada: una mirada desde la pedagogía

    Revista Internacional de Comunicación y Desarrollo (RICD), Vol. 2, Núm. 5, pp. 29-31

  12. Afrontar la realidad sociocomunitaria, un gran reto

    Aula de innovación educativa, Núm. 267, pp. 75

  13. Afrontar la realitat sociocomunitària, un gran repte

    Guix: Elements d'acció educativa, Núm. 440, pp. 75-75

  14. An explanatory model of maths achievement: perceived parental involvement and academic motivation

    Psicothema, Vol. 29, Núm. 2, pp. 184-190

  15. Análisis de los estereotipos de género en alumnado de formación profesional: diferencias según sexo, edad y grado

    Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 35, Núm. 1, pp. 151-165

  16. Análisis del Acoso Sexual y por Razón de Sexo desde la perspectiva de Víctima

    Revista de estudios e investigación en psicología y educación, Núm. 2, pp. 26-30

  17. Apprentissage scolaire et perception des compétences linguistiques dans les élèves de provenance migrante

    Revista Lusofona de Educacao, Vol. 37, Núm. 37, pp. 181-196

  18. Aprender lengua con el traductor automático en la escuela secundaria: Un diálogo necesario

    Calidoscopio, Vol. 15, Núm. 1, pp. 180-189

  19. Aprendizaje docente y desarrollo profesional del profesorado

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 21, Núm. 3, pp. 83-102

  20. Aprendizaje servicio e innovación educativa en la Universidad de Santiago de Compostela: estrategia para su institucionalización

    RIDAS. Revista iberoamericana de aprendizaje servicio: Solidaridad, ciudadanía y educación, Núm. 3