Institut
Departamento de Pedagoxía e Didáctica
Publikationen (155) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2017
-
A coeducación das emocións como estratexia chave para a promoción da convivencia positiva: a experiencia “EmocionadXs” do IES “Xulián Magariños” (Negreira)
Innovación educativa, Núm. 27, pp. 91-106
-
A coeducación no sistema educativo español: reflexións e propostas.
Atlánticas: revista internacional de estudios feministas, Vol. 2, Núm. 1, pp. 192-215
-
A colaboración entre universidade e centros escolares en Galicia: O programa ECO-FA-SE como unha boa práctica educativa
Eduga: revista galega do ensino, Núm. 74
-
A depuración do maxisterio primario na provincia de Pontevedra (1936-1942)
Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 21, pp. 31-72
-
A educación como instrumento de benestar nos servizos sociais
Revista galega de educación, Núm. 67, pp. 12-15
-
A mediação de equipamentos para a educação ambiental do Eixo Atlântico na relação comunidade-dieta-alterações climáticas
AmbientalMente sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambiental, Vol. 23, Núm. 1, pp. 107-117
-
A rede de hortas municipais de Santiago de Compostela (Galiza) e as súas implicacións para a educación ambiental
AmbientalMente sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambiental, Vol. 23, Núm. 1, pp. 141-163
-
Actividad sexual en personas mayores
Revista de estudios e investigación en psicología y educación, Núm. 14, pp. 42-46
-
Actualidade da política educativa
Revista galega de educación, Núm. 68, pp. 88-91
-
Actualidade da política educativa
Revista galega de educación, Núm. 67, pp. 86-91
-
Adolescencia digitalizada: una mirada desde la pedagogía
Revista Internacional de Comunicación y Desarrollo (RICD), Vol. 2, Núm. 5, pp. 29-31
-
Afrontar la realidad sociocomunitaria, un gran reto
Aula de innovación educativa, Núm. 267, pp. 75
-
Afrontar la realitat sociocomunitària, un gran repte
Guix: Elements d'acció educativa, Núm. 440, pp. 75-75
-
An explanatory model of maths achievement: perceived parental involvement and academic motivation
Psicothema, Vol. 29, Núm. 2, pp. 184-190
-
Análisis de los estereotipos de género en alumnado de formación profesional: diferencias según sexo, edad y grado
Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 35, Núm. 1, pp. 151-165
-
Análisis del Acoso Sexual y por Razón de Sexo desde la perspectiva de Víctima
Revista de estudios e investigación en psicología y educación, Núm. 2, pp. 26-30
-
Apprentissage scolaire et perception des compétences linguistiques dans les élèves de provenance migrante
Revista Lusofona de Educacao, Vol. 37, Núm. 37, pp. 181-196
-
Aprender lengua con el traductor automático en la escuela secundaria: Un diálogo necesario
Calidoscopio, Vol. 15, Núm. 1, pp. 180-189
-
Aprendizaje docente y desarrollo profesional del profesorado
Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 21, Núm. 3, pp. 83-102
-
Aprendizaje servicio e innovación educativa en la Universidad de Santiago de Compostela: estrategia para su institucionalización
RIDAS. Revista iberoamericana de aprendizaje servicio: Solidaridad, ciudadanía y educación, Núm. 3