Fachbereich: Departamento de Filosofía e Antropoloxía

Bereich: Logik und Wissenschaftstheorie

Forschungsgruppe: Episteme

Email: eduardo.perez@usc.es

Doktor von der Universidad de Granada mit der Dissertation Ways of living The semantics of the relativist stance 2019. unter der Leitung von Dr. María José Frápolli Sanz.

Son Profesor Axudante Doutor no Departamento de Filosofía e Antropoloxía da Universidade de Santiago de Compostela. Son doutor en Filosofía pola Universidade de Granada, onde tamén fun investigador postdoutoral. Antes de incorporarme á USC, fun investigador Juan de la Cierva-Formación na Universidade de Barcelona. Tamén fun investigador visitante no Instituto Jean Nicod, a Universidade de Berkeley, a Universidade de Edimburgo e o Instituto de Lóxica, Linguaxe e Computación da Universidade de Ámsterdam. A miña área de interese é a filosofía da linguaxe. Intrígame particularmente o comportamento peculiar exhibido polos usos avaliativos da linguaxe, que tento explicar a través dun marco semántico que combina elementos relativistas e expresivistas.