Publications (82) MONSERRAT PENA PRESAS publications

2024

  1. " As feridas no ar ": Algunhas reflexións sobre a obra de Luísa Villalta

    Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024 (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 9-21

  2. A pesar de que lle chaman Silencio: a narrativa de Luísa Villalta

    Un ruído provocador(r): Voces arredor de Luísa Villalta (Laiovento), pp. 97-110

  3. Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024 lit. ed.

    Universidade de Santiago de Compostela

  4. Luísa Villalta na voz de outras

    Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024 (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 121-149

  5. Pasos de pincel e de palabras: a profesora rebelde

    Un ruído provocador(r): Voces arredor de Luísa Villalta (Laiovento), pp. 29-36

  6. Provocar un ruído ( ou unha sorte de limiar ) coord.

    Un ruído provocador(r): Voces arredor de Luísa Villalta (Laiovento), pp. 9-11

  7. Un hilo nos liga a los clásicos: poesía y no ficción en el aula de educación primaria

    Nuevas perspectivas para la didáctica de la poesía en educación infantil y primaria (Comares), pp. 105-113

  8. Un ruído provocador(r): Voces arredor de Luísa Villalta coord.

    Laiovento

2023

  1. " Hai que edificar unha Galiza nova ": a literatura infantoxuvenil galega na Transición

    A Transición en Galiza: política, sindicalismo, lingua e literatura, asociacionismo cultural, feminismo, comunicación e represión entre o tardo franquismo e a preautonomía (Laiovento), pp. 191-207

  2. Análisis de webs editoriales en biografías de mujeres para público infantil y juvenil

    Revista colombiana de educación, Núm. 89, pp. 389-408

  3. Bonus Track

    Revista galega de educación, Núm. 86, pp. 100-100

  4. Estrategias de ficcionalización en las biografías de mujeres destinadas al público infantil y juvenil

    Tejuelo: Didáctica de la Lengua y la Literatura. Educación, Núm. 37, pp. 7-38

  5. Fina Casalderrey: para unha poética da sinxeleza

    Grial: revista galega de cultura, Núm. 240, pp. 106-111

  6. Francisca «Pancha» Morlán: unha mestra que loitou por ensinar

    Corenta mulleres tecendo xuntas (Diputación de La Coruña = Deputación da Coruña), pp. 95-97

  7. La cuentística de Gloria Fuertes. Una oportunidad para el aprendizaje de la lectoescritura y el fomento dé la creatividad en educación infantil

    Propuestas para una nueva didáctica de la narrativa en educación infantil (Aula Magna), pp. 93-104

  8. The Poetics of Maternal Picturebooks for Babies: An Attempt at Defining an Ambivalent Genre

    Children's Literature in Education, Vol. 54, Núm. 3, pp. 430-442

2022

  1. Ana Garrido. Xohana Torres. Da viúva de vivo á muller navegante

    Revista 2i: Estudos de identidade e intermedialidade, Vol. 4, Núm. 5, pp. 155-156

  2. Ax(e)itar a lingua: orientacións para unha comunicación inclusiva no ensino

    Asociación Socio-Pedagoxica Galega (AS-PG)

  3. Brasil como mito, Brasil como drama: sobre la presencia del país en la prensa gallega de la emigración durante la primera mitad del siglo XX

    La invasión silenciosa: Presencia portuguesa en las revistas literarias ibéricas (1900-1950): Ámbitos castellano, catalán, gallego y vasco (Trea), pp. 203-217

  4. La literatura infantil gallega en los albores del S. XXI

    Ínsula: revista de letras y ciencias humanas, Núm. 912, pp. 9-13