Publicacións (286) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2024

  1. " As feridas no ar ": Algunhas reflexións sobre a obra de Luísa Villalta

    Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024 (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 9-21

  2. As ensinanzas artísticas en Galicia: creando desde a especialización

    A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 207-221

  3. Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024

    Universidade de Santiago de Compostela

  4. La Expresión Corporal con objetos: prácticas para el aula

    La educación física en la escuela: recursos, experiencias y prácticas innovadoras en educación infantil y primaria (Dykinson), pp. 43-54

  5. La dismitificación del dragón en álbumes ilustrados actuales para la infancia

    Educar a una sociedad lectora: La lectura: elemento potenciador del bienestar personal y de las relaciones sociales (Narcea), pp. 25-41

  6. Luísa Villalta na voz de outras

    Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024 (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 121-149

  7. Os currículos de lingua galega e literatura para a Educación Secundaria Obrigatoria (ESO) e o Bacharelato (BAC) en vigor

    A Trabe de ouro: publicación galega de pensamento crítico, Núm. 125, pp. 57-77

2023

  1. A loita contra a invasión cultural foránea mediante un xogo de cartas: o caso de "Alakazum!"

    Boletín galego de literatura, Núm. 61

  2. ART EDUCATION AND CREATIVITY. THE “CREATIVE WORKSHOPS” FOR CHILDREN OF ESCOLA IMAXINADA

    Cadernos CEDES, Vol. 43, Núm. 119, pp. 63-74

  3. Adquisición de competencias a través de un proyecto de Aprendizaje-Servicio de iniciación musica

    El Aprendizaje-Servicio universitario ante los retos de la Agenda 2030 (UNED - Universidad Nacional de Educación a Distancia), pp. 491-499

  4. El entroido en Manzaneda. Expresión musical y potencial didáctico

    Sinfonías del Cambio: Música y Arte en la Transformación Social (Dykinson)

  5. El juego de roles ocultos como estrategia didáctica en el ámbito de la educación literaria

    Experiencias y prácticas innovadoras en la formación de profesionales de la educación (Dykinson), pp. 95-116

  6. Expanding learning environments in initial teacher education

    Pedagogies, Vol. 18, Núm. 3, pp. 519-533

  7. Libros na aula para unha educación artística

    Outro lustro de libros en galego para a nenez e a mocidade (2015-2020) (Servicio de Publicaciones = Servizo de Publicacións), pp. 29-38

  8. Medrar entre libros: orientacións para a mediación lectora nas aulas

    Outro lustro de libros en galego para a nenez e a mocidade (2015-2020) (Servicio de Publicaciones = Servizo de Publicacións), pp. 19-28

  9. Miradas compartidas del lugar. Patrones para el diseño de proyectos intergeneracionales escuela-barrio

    Arte, individuo y sociedad, Vol. 35, Núm. 4, pp. 1217-1236

  10. O libro de arte para a infancia: unha aproximación para docentes

    Boletín galego de literatura, Núm. 61

  11. Outro lustro de libros en galego para a nenez e a mocidade (2015-2020)

    Servicio de Publicaciones = Servizo de Publicacións

  12. Poesía, espolio y degradación medioambiental: Lecturas desde la ecocrítica y el ecofeminismo.

    Atlánticas: revista internacional de estudios feministas, Vol. 8, Núm. 1, pp. 17-51

  13. Principales temáticas de la pedagogía de la práctica instrumental elemental

    Sinfonías del Cambio: Música y Arte en la Transformación Social (Dykinson)