Publicacións (296) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2024

  1. " As feridas no ar ": Algunhas reflexións sobre a obra de Luísa Villalta

    Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024 (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 9-21

  2. As ensinanzas artísticas en Galicia: creando desde a especialización

    A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 207-221

  3. Cartografías de la memoria docente: El archivo familiar como patrimonio inmaterial de las escuelas y del territorio

    Resistencias éticas y derechos humanos. Prácticas artísticas con la comunidad (Aula Magna), pp. 171-204

  4. Cultural and arts education in focus according to the perceptions of future teachers

    European Public and Social Innovation Review, Vol. 9

  5. Elicitación visual y narrativa histórica en la educación: un estudio del retrato de Alfried Krupp por Arnold Newman

    Communiars: Revista de imagen, artes y educación crítica y social, Núm. 11, pp. 43-57

  6. Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024

    Universidade de Santiago de Compostela

  7. La Expresión Corporal con objetos: prácticas para el aula

    La educación física en la escuela: recursos, experiencias y prácticas innovadoras en educación infantil y primaria (Dykinson), pp. 43-54

  8. La dismitificación del dragón en álbumes ilustrados actuales para la infancia

    Educar a una sociedad lectora: La lectura: elemento potenciador del bienestar personal y de las relaciones sociales (Narcea), pp. 25-41

  9. La expansión narrativa transmedia del arquetipo de princesa en el juego de mesa "Rebel Princess"

    Investigaciones Sobre Lectura, Núm. 19, pp. 1-22

  10. Luísa Villalta na voz de outras

    Escribir para quen: relecturas posíbeis de Luísa Villalta: Día das Letras Galegas 2024 (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 121-149

  11. Os currículos de lingua galega e literatura para a Educación Secundaria Obrigatoria (ESO) e o Bacharelato (BAC) en vigor

    A Trabe de ouro: publicación galega de pensamento crítico, Núm. 125, pp. 57-77

  12. STUDY OF LITERARY REWRITING FOR CHILDREN OF DISNEY-PIXAR COCO

    Alea: estudos neolatinos , Vol. 26, Núm. 1

2023

  1. A loita contra a invasión cultural foránea mediante un xogo de cartas: o caso de "Alakazum!"

    Boletín galego de literatura, Núm. 61

  2. ART EDUCATION AND CREATIVITY. THE “CREATIVE WORKSHOPS” FOR CHILDREN OF ESCOLA IMAXINADA

    Cadernos CEDES, Vol. 43, Núm. 119, pp. 63-74

  3. Adquisición de competencias a través de un proyecto de Aprendizaje-Servicio de iniciación musica

    El Aprendizaje-Servicio universitario ante los retos de la Agenda 2030 (UNED - Universidad Nacional de Educación a Distancia), pp. 491-499

  4. El entroido en Manzaneda. Expresión musical y potencial didáctico

    Sinfonías del Cambio: Música y Arte en la Transformación Social (Dykinson)

  5. El juego de roles ocultos como estrategia didáctica en el ámbito de la educación literaria

    Experiencias y prácticas innovadoras en la formación de profesionales de la educación (Dykinson), pp. 95-116

  6. Expanding learning environments in initial teacher education

    Pedagogies, Vol. 18, Núm. 3, pp. 519-533

  7. Libros na aula para unha educación artística

    Outro lustro de libros en galego para a nenez e a mocidade (2015-2020) (Servicio de Publicaciones = Servizo de Publicacións), pp. 29-38

  8. Medrar entre libros: orientacións para a mediación lectora nas aulas

    Outro lustro de libros en galego para a nenez e a mocidade (2015-2020) (Servicio de Publicaciones = Servizo de Publicacións), pp. 19-28