Razoamento, Discurso e Argumentación
RODA
Universidad de Zaragoza
Zaragoza, EspañaPublicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de Zaragoza (14)
2024
-
Un hilo nos liga a los clásicos: poesía y no ficción en el aula de educación primaria
Nuevas perspectivas para la didáctica de la poesía en educación infantil y primaria (Comares), pp. 105-113
-
Utilizando la reactividad química para identificar sustancias: ¿dónde depositamos este residuo?
Alambique: Didáctica de las ciencias experimentales, Núm. 117, pp. 27-33
2023
-
Análisis de webs editoriales en biografías de mujeres para público infantil y juvenil
Revista colombiana de educación, Núm. 89, pp. 389-408
-
Brain, Decision-Making, and Mental Health 2050
Brain, Decision Making and Mental Health (Springer), pp. 697-719
-
The Poetics of Maternal Picturebooks for Babies: An Attempt at Defining an Ambivalent Genre
Children's Literature in Education, Vol. 54, Núm. 3, pp. 430-442
2018
-
Evolutionary regime transitions in structured populations
PLoS ONE, Vol. 13, Núm. 11
2017
-
A method for validating Rent's rule for technological and biological networks
Scientific Reports, Vol. 7, Núm. 1
-
A scale on cognitive configurations for tasks requiring visualization and spatial reasoning
PROCEEDINGS OF THE TENTH CONGRESS OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION (CERME10)
-
An accurate database of the fixation probabilities for all undirected graphs of order 10 or less
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
Suppressors of selection
PLoS ONE, Vol. 12, Núm. 7
2016
-
Exploring the topological sources of robustness against invasion in biological and technological networks
Scientific Reports, Vol. 6
-
Math-music: unha experiencia integradora con alumnos en risco de exclusión social : [resumo]
Boletín das ciencias, Año 29, Núm. 82, pp. 101-102
2015
-
Fast and asymptotic computation of the fixation probability for Moran processes on graphs
BioSystems, Vol. 129, pp. 25-35
2014
-
¿Qué circula en las cadenas tróficas? Modelización del flujo de energía por alumnado de 4º de ESO
Investigación y transferencia para una educación en ciencias: un reto emocionante. [Recurso electrónico]