Publicaciones en las que colabora con XOSE MANUEL SANTOS SOLLA (40)

2020

  1. Landscape and power: the debate around ugliness in Galicia (Spain)

    Landscape Research, Vol. 45, Núm. 7, pp. 841-853

2018

  1. Inmigración peruana y pesca en el puerto de Cambados (Galicia): una perspectiva de género

    BAGE. Boletín de la Asociación Española de Geografía, Núm. 76, pp. 218-246

  2. The Camino de Santiago de Compostela: the most important historic pilgrimage way in Europe

    Religious pilgrimage routes and trails: sustainable development and management (CAB International), pp. 72-87

  3. The Way of Saint James: A Driver for Rural Development Based on the Pilgrimage Tourism Boom

    A companion to fieldwork in rural Galicia (Grupo de Análise Territorial (ANTE)), pp. 171-179

  4. Turismo rural y de naturaleza: una mirada al mundo

    Síntesis

2017

  1. The location of tourist accommodation in Santiago de Compostela from a client perspective

    e-Review of Tourism Research, Vol. 14, Núm. 5-6, pp. 258-277

  2. Tourism and nation in Galicia (Spain)

    Tourism Management Perspectives, Vol. 22, pp. 98-108

2015

  1. Las geografías ambiguas de los espacios protegidos en Galicia

    Ambiente y Desarrollo, Vol. 19, Núm. 36, pp. 60-79

  2. Os espazos naturais protexidos na Galiza: breve ensaio de xeografía crítica

    Cerna: Revista galega de ecoloxía e medio ambiente, Núm. 74, pp. 33-36

  3. The way of saint james: A Contemporary geographical analysis

    The Changing World Religion Map: Sacred Places, Identities, Practices and Politics (Springer Netherlands), pp. 709-732

  4. Tourists and pilgrims on their way to Santiago. Motives, Caminos and final destinations

    Journal of Tourism and Cultural Change, Vol. 13, Núm. 2, pp. 149-164

2013

  1. Comunidad Autónoma de Galicia

    La actividad turística española en 2012: edición 2013 (Editorial Universitaria Ramón Areces), pp. 303-311

2012

  1. Comunidad Autónoma de Galicia

    La actividad Turística Española en 2011 (Madrid: Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo, 2012), pp. 281-288

  2. Destination Branding, Heritage and Authenticity: Theme of a new international conference. 1st EJTHR International Conference

    Pasos: Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, Vol. 10, Núm. 1, pp. 205-207

  3. Destination branding heritage and authenticity

    Universidad de Santiago de Compostela