Instituto
Instituto de Ciencias de la Educación (ICE)
Publicaciones (166) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2015
-
A aprendizaxe-servizo en perspectiva: John Dewey como referente histórico
Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 18, pp. 145-161
-
A educación ambiental en Galicia: controversias sobre o desenvolvemento do campo e o seu estado actual
AmbientalMente sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambiental, Núm. 20, pp. 33-48
-
A formación inicial do profesorado de Educación Secundaria no Instituto de Ciencias da Educación (ICE) da Universidade de Santiago de Compostela: antecedentes e evolución
Innovación educativa, Núm. 25, pp. 123-142
-
Achegas da rede NICE á identificación dun marco común de competencias para os profesionais da Orientación e Asesoramento da Carreira en Europa
A formación, a orientación e o emprego, determinantes na vulnerabilidade social: cidadanía, población activa e sociedade inclusiva : impacto da crise no patrimonio inmaterial das persoas : actas do XV Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Ourense, 26, 27 e 28 de setembro de 2013
-
Algunas razones por las cuales los estudiantes hacen, o no, los deberes escolares
Libro de Actas del 3rd International Congress of Educational Sciences and Development
-
Análise da participación e representatividade feminina no sector financeiro galego
Trazos de xénero no século XXI: III Xornada Universitaria Galega en Xénero, Pontevedra, 5 de xuño 2015
-
Análisis de la conducta matemática de estudiantes desde modelos económicos a la teoría de las situaciones didácticas
Investigación en Educación Matemática XIX
-
Análisis de la formación inicial de los orientadores
A formación, a orientación e o emprego, determinantes na vulnerabilidade social: cidadanía, población activa e sociedade inclusiva : impacto da crise no patrimonio inmaterial das persoas : actas do XV Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Ourense, 26, 27 e 28 de setembro de 2013
-
Application d'un double parcours acquisitionnel et didactique à la phraséodidactique du FLE
Fraseología, didáctica y traducción (Peter Lang), pp. 199-226
-
Aprendizaje servicio y educación superior en Galicia. ¿Qué opinan los profesores?
RIDAS. Revista iberoamericana de aprendizaje servicio: Solidaridad, ciudadanía y educación, Núm. 1, pp. 56-75
-
Aprendizaje-Servicio y rendimiento académico del alumnado universitario
Revista de estudios e investigación en psicología y educación, Núm. 12, pp. 35-39
-
Aprendizaje-Servicio, Comunidad y Familia: el Proyecto Orimax
Atención temprana y educación familiar. [Recurso electrónico]: actas IV Congreso Internacional. Santiago de Compostela, 10-12 de septiembre de 2015
-
Aprendizaje-Servicio, docencia e implicación social del profesorado universitario. ¿Existe alguna relación?
Revista de estudios e investigación en psicología y educación, Núm. 12, pp. 24-28
-
Aprendizaje-servicio y misión cívica de la universidad: una propuesta de desarrollo
Octaedro
-
Aproximación a una experiencia de capacitación en igualdad y género a través de un proyecto de conocimiento de la realidad
Trazos de xénero no século XXI: III Xornada Universitaria Galega en Xénero, Pontevedra, 5 de xuño 2015
-
Boas prácticas nos Servizos de Orientación para o Emprego da Provincia da Coruña: a emerxencia de respostas formativas e informativas de axuda e acompañamento ás persoas desempregadas no contexto actual de crise socioeconómica
A formación, a orientación e o emprego, determinantes na vulnerabilidade social: cidadanía, población activa e sociedade inclusiva : impacto da crise no patrimonio inmaterial das persoas : actas do XV Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Ourense, 26, 27 e 28 de setembro de 2013
-
Calidad de la orientación en la Facultad de Educación (Universidad de Santiago de Compostela)
Revista de estudios e investigación en psicología y educación, Núm. 6, pp. 255-259
-
Cantón, Isabel y Pino, Margarita (Coord.) (2014). Organización de centros educativos en la sociedad del conocimiento.
Innovación educativa, Núm. 25, pp. 343-344
-
Capacidad predictiva de la implicación de los deberes escolares sobre el rendimiento académico
Libro de Actas del 3rd International Congress of Educational Sciences and Development
-
Casas muito doces: Reescritas infanto-juvenis de Hansel e Gretel (2015) de Sara Reis da Silva Franco
Elos: revista de literatura infantil e xuvenil, Núm. 2, pp. 211-216