Instituto de Ciencias da Educación (ICE)
Instituto
PAULA
OUTON OVIEDO
Profesora contratada doutora
Publicacións nas que colabora con PAULA OUTON OVIEDO (8)
2019
-
El alumnado con altas capacidades intelectuales en Educación Secundaria en la ciudad de León
XV Congreso Internacional Gallegoportugués de Psicopedagogía: II Congreso de la Asociación Científica Internacional de Psicopedagogía (A Coruña, 4-6 de septiembre de 2019)
2017
-
Conocimiento y uso de Técnicas Cualitativas y Cuantitativas para la Recogida de Información por parte del Alumnado de Educación Social de la Universidad de Santiago de Compostela
Ser jovem, ser trabalhador: incertezas, desafíos, respostas : a importância da educação, da formação e do emprego dos jovens na construção dos projetos pessoais e no desenvolvimento social e humano (Instituto do Emprego e Formação Profissional. Delegaçao Regional do Norte), pp. 379-387
-
La prevención e intervención en el cyberbullying: ¿qué papel juegan las familias?
Revista de estudios e investigación en psicología y educación, Núm. 5, pp. 122-127
-
Nominación rápida y automática en alumnos de cuarto de Educación Primaria
Revista de estudios e investigación en psicología y educación, Núm. 11, pp. 92-95
2016
-
Conocimiento del alumnado de Educación Social sobre las técnicas e instrumentos de recogida de información socieducativas
A formación, a orientación e o emprego no recoñecemento, avaliación e certificación de competencias profesionais adquiridas en contextos formais, non formais e informais: actas do XVII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 18, 19 e 20 de novembro de 2015
-
Psicoloxía e educación
A investigación educativa en Galicia: (2002-2014) (Galaxia), pp. 111-144
2008
-
O servizo de recursos psicopedagóxicos
Revista galega de educación, Núm. 40, pp. 138-141
2001
-
Peculiaridades del estudio en las principales áreas de conocimiento de la Universidad de Santiago de Compostela
Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 19, Núm. 2, pp. 505