Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de Murcia (12)

2022

  1. La geografía rural en España (1940-2020): de la marcada influencia francesa a una creciente diversidad temática y metodológica

    La geografía española actual. Estado de la cuestión: aportación española al congreso de la UGI. París 2022. El tiempo de los geógrafos

  2. Rural geography in Spain (1940-2020): from a strong French influence to agrowing thematic and methodological diversity

    Spanish geography at contemporary times. State of the question (1972-2022) (Asociación Española de Geografía), pp. 177-201

2021

  1. Geomorphological evolution of ephemeral rivers through historical and UAVs images

    EGU General Assembly 2021, online, 19–30 Apr 2021

2014

  1. Conceptual framework

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 19-38

  2. DAFO diagnosis of the territories

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 199-215

  3. Indoor tourism: renew or die. Strategies and products in Catalonia Conclusions

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA

  4. Indoor tourism: renew or die. Strategies and products in Catalonia Introduction

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA

  5. The results of the empirical study

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 97-197

  6. The territories of study

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 53-95

  7. The used methodology

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 39-51