Artigos (12) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

1997

  1. Calidade da primeira interacción social e desenvolvemento dos nenos cegos

    Quinesia: Revista de educación especial, Núm. 24, pp. 37-53

  2. Educación en valores e familia

    Eduga: revista galega do ensino, Núm. 15, pp. 339-354

  3. Field dependence-independence and academic achievement: A re-examination of their relationship

    British Journal of Educational Psychology, Vol. 67, Núm. 2, pp. 199-212

  4. Historia da Psicoloxía en Galicia

    Cadernos de psicoloxía, Núm. 21, pp. 68-85

  5. Intervención oportuna en niños con Síndrome de Down de 0-2 años: importancia de la participación de los padres

    Revista de psicología general y aplicada: Revista de la Federación Española de Asociaciones de Psicología, Vol. 50, Núm. 3, pp. 345-357

  6. Juan Vicente Viqueira e Eloy Luís André: dous psicólogos de principios de século

    Eduga: revista galega do ensino, Núm. 14, pp. 79-93

  7. La incidencia de las disfonías disfuncionales en los maestros de la Comunidad Autónoma de Galicia

    Revista de psicología de la salud, Vol. 9, Núm. 2, pp. 69-90

  8. Language acquisition and the compensation of visual deficit: New comparative data on a controversial topic

    British Journal of Developmental Psychology, Vol. 15, Núm. 4, pp. 439-459

  9. Nueva concepción de necesidades educativas especiales: los superdotados

    Revista Padres y Maestros / Journal of Parents and Teachers, Núm. 226, pp. 8-11

  10. Primeras palabras en la lengua de signos española (LSE): Estructura formal, semántica y contextual

    Revista de logopedia, foniatría y audiología, Vol. 17, Núm. 3, pp. 170-180

  11. Procedementos estandarizados para a avaliación da linguaxe: unha revisión

    Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación: revista de estudios e investigación en psicología y educación, Vol. 1, pp. 131-146

  12. ¿O Centro Educativo como unidade de cambio?: Interacción entre profesores: burocracia vs. colaboración

    Revista galega de educación, Núm. 28, pp. 58-68