Artikel (24) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2024

  1. 20 anos das Xornadas Interxeracionais de Cabreiros: Un proxecto interxeracional compartido

    Revista galega de educación, Núm. 88, pp. 23-25

  2. A systematic review of the tensions between the public and private in adolescents’ social networks: New education challenges

    E-Learning and Digital Media, Vol. 21, Núm. 2, pp. 141-159

  3. Análise do currículo oculto sobre o medio rural en libros de texto en Galicia

    Revista galega de educación, Núm. 88, pp. 67-70

  4. Culture and education as factors affecting entrepreneurship in Spain: an analysis of expert opinion

    International Journal of Education Economics and Development, Vol. 15, Núm. 1-2, pp. 98-118

  5. Developing and validating an assessment tool to measure climate change knowledge among middle school students: preliminary findings in a Spanish context

    International Research in Geographical and Environmental Education

  6. Educating and caring for children aged 0-3 years in rural Galicia: The experience of the “Casas Nido”

    Education Policy Analysis Archives, Vol. 32

  7. El aprendizaje auténtico en el aprendizaje-servicio: aprendizaje teórico y cambio identitario

    Revista de educación, Núm. 404, pp. 81-108

  8. Gender Discrimination in Prison: The Perception of Women Inmates and Prison Professionals

    Societies, Vol. 14, Núm. 1

  9. Interxeneracionalidade

    Revista galega de educación, Núm. 88, pp. 6-6

  10. Interxeracionalidade como recurso educativo

    Revista galega de educación, Núm. 88, pp. 12-15

  11. LED-driven photo-Fenton process for micropollutant removal by nanostructured magnetite anchored in mesoporous silica

    Journal of Environmental Management, Vol. 349

  12. La construcción del currículum del Grado en Enfermería en España: aproximación histórica desde un enfoque de equidad

    Cuaderno de Pedagogía Universitaria, Vol. 21, Núm. 4, pp. 19-27

  13. La educación en red. Una perspectiva multidimensional

    Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 44, pp. 267-268

  14. La vivencia del bullying como impulso en la elección de ser maestro

    Revista Colombiana de Educación, pp. 396-416

  15. Los materiales didácticos con fines educativos elaborados con apoyo de los ayuntamientos: El caso de A Coruña

    Revista mexicana de investigación educativa, Vol. 29, Núm. 101, pp. 443-468

  16. Los planes de estudio en Educación Superior:: ¿Es el género una prioridad?

    Revista Fuentes, Vol. 26, pp. 95-108

  17. Main characteristics of preventive postural hygiene training programs in the educational field

    Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 19, Núm. 2, pp. 631-653

  18. Mentoring and Monitoring of Student Teachers in Their In-School Placements—The Case of the University of Santiago de Compostela

    Social Sciences, Vol. 13, Núm. 1

  19. Regarding the Montreal Protocol communication after the Kigali Amendment

    Australian Journal of Environmental Education, Vol. 40, Núm. 1, pp. 65-69

  20. Service-learning to improve training, knowledge transfer, and awareness in forest fire management

    Fire Ecology, Vol. 20, Núm. 1