Departamento de Ciencias da Comunicación
Departamento
Carlos
Elías
Publicacións nas que colabora con Carlos Elías (8)
2023
-
Consumption of information and citizen’s perception of the sources consulted during the Covid-19 pandemic: A study of the situation based on opinion polls
El profesional de la información, Vol. 32, Núm. 4
-
Daily Podcasts: The Challenge of Producing Journalistic Audio Content Beyond the Radio
Studies in Big Data (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 215-227
-
Daily podcasts: The challenge of producing journalistic audio content beyond the radio
Blurring boundaries of journalism in digital media: new actors, models and practices (Springer Nature Switzerland AG), pp. 215-227
2022
-
Big Data and Disinformation: Algorithm Mapping for Fact Checking and Artificial Intelligence
Studies in Big Data (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 123-135
-
Big Data and disinformation: algorithm mapping for fact checking and artificial intelligence
Total journalism: Models, techniques and challenges (Springer Suiza), pp. 123-135
2018
-
El tratamiento de la información política e institucional en TVE
Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 73, pp. 1072-1089
-
Estrategias y razones del impacto de WikiLeaks en la opinión pública mundial
REIS: Revista Española de Investigaciones Sociológicas, Núm. 162, pp. 91-110
2017
-
Wikipedia y sus relatos colaborativos como indicador de interés ciudadano: aplicación a la cultura Hacker-WikiLeaks
Prisma Social: revista de investigación social, Núm. 18, pp. 85-123