Departamento: Departamento de Electrónica e Computación

Facultad: Facultade de Administración e Dirección de Empresas

Área: Linguaxes e Sistemas Informáticos

Correo el.: juandiego.gutierrez@usc.es

Doutor pola Universidad de Extremadura coa tese Posicionamiento local de precisión mediante reconocimiento con dispositivos móviles de balizas de luz visible codificada 2022. Dirixida por Dr/a. Fernando Javier Álvarez Franco, Dr/a. Teodoro Aguilera Benítez.

Con máis de vinte anos de experiencia no mundo da informática, Juan Diego Gutiérrez Gallardo é profesor axudante da Universidade de Santiago de Compostela. Recentemente presentou o seu doutoramento en sistemas de posicionamento interior (IPS) baseados en luz LED visible. A súa investigación actual céntrase na aplicación da intelixencia artificial a diferentes campos do coñecemento. A súa formación inclúe programación en diferentes linguaxes, administración de sistemas, deseño de aplicacións, bases de datos e Internet. Escribiu máis de vinte libros de informática e traduciu outros dez do inglés ao castelán. O que comezou sendo unha experiencia divertida a mediados dos noventa converteuse na súa verdadeira paixón. A Juan Diego gústalle a informática pero, sobre todo, aprendendo cousas novas.