Publicacións nas que colabora con ANA ISABEL RODRIGUEZ VAZQUEZ (17)

2023

  1. Models for Mobile Communication and Effects on the Boundaries of Journalism

    Studies in Big Data (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 201-213

  2. Models for mobile communication and effects on the boundaries of journalism

    Blurring boundaries of journalism in digital media: new actors, models and practices (Springer Nature Switzerland AG), pp. 201-213

  3. News Sharing Using Self-destructive Content in Digital Native Media from an International Perspective

    Journalism Practice, Vol. 17, Núm. 7, pp. 1341-1356

  4. Redefining journalism narratives, distribution strategies, and user involvement based on innovation in digital native media

    Journalism, Vol. 24, Núm. 6, pp. 1322-1341

  5. Social audience and media

    Emerging practices in the age of automated digital journalism: models, languages, and storytelling (Routledge/Taylor & Francis Group), pp. 78-92

2022

  1. Co-creation in North American and European digital native media: Web, social networks and offline spaces

    Journalism, Vol. 23, Núm. 9, pp. 1955-1974

  2. Coproducción de contenido

    Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 7, pp. 185-197

  3. Periodistas polivalentes y periodistas especializados

    Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 7, pp. 233-245

  4. Television debates, live-tweeting and social audience

    Digital political communication strategies: multidisciplinary reflections (Palgrave Macmillan), pp. 155-168

2021

  1. Audiencias activas, nuevas narrativas y estrategias de distribución en medios nativos digitales

    Transformación digital : desafíos y expectativas para el periodismo: Libro de resúmenes. XXVII Congreso Internacional de la Sociedad Española de Periodística (Universidad de Sevilla), pp. 191-193

  2. Coproducción de contenido

    Medios nativos digitales en España: caracterización y tendencias (Comunicación Social, Salamanca), pp. 185-199

  3. Modelo de análisis para canales de YouTube: aplicación a medios nativos digitales

    Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 79

  4. Percepción social del periodismo en España

    adComunica: revista científica de estrategias, tendencias e innovación en comunicación, Núm. 22, pp. 191-210

  5. Sistemas de verificación en medios nativos digitales e implicación de la audiencia en la lucha contra la desinformación en el modelo ibérico

    Revista de Comunicación de la SEECI, Núm. 54

  6. YouTube como canal de distribución de la prensa en España

    Estudios sobre el mensaje periodístico, Vol. 27, pp. 649-661