Fachbereich: Departamento de Farmacoloxía, Farmacia e Tecnoloxía Farmacéutica

Fakultät: Facultade de Medicina e Odontoloxía

Bereich: Pharmakologie

Forschungsgruppe: Bioloxía de membranas e mecanismos de transducción de sinais en farmacoloxía aplicada.

Email: mdelpilar.fernandez@usc.es

Doktorin von der Universidade de Santiago de Compostela mit der Dissertation Inducción enzimática hepatocitaria producida por medicación anticonvulsivante 1982.

Doktorin von der Universidade de Santiago de Compostela mit der Dissertation Efectos del alprazolam y del flumazenil sobre la respuesta hormonal hipofisaria en el estrés por inmovilización y en el test de conflicto de Geller-Seifter 1991. unter der Leitung von Dr. Ángel Belmonte Vicente.

Doktorin von der Universidade de Santiago de Compostela mit der Dissertation Nuevas aportaciones al estudio de la inducción enzimática hepatocitaria por fármacos antiepilépticos 1980. unter der Leitung von Dr. José Carlos Tutor Valcarce.