CRISTINA
NUÑEZ GARCIA
Profesora contratada doctora
Publicaciones (20) Publicaciones de CRISTINA NUÑEZ GARCIA
2024
-
A mathematical stimulus program for an educational intervention with students at risk of social exclusion
International Journal of Innovative Research and Scientific Studies, Vol. 7, Núm. 3, pp. 1062-1074
2023
-
Matevisión: un proxecto para traballar probabilidade e estatística
Revista galega de educación, Núm. 87, pp. 44-46
-
¡Que las mates nos pillen bailando!
Innovación docente e investigación en educación: nuevas tendencias para el cambio en la enseñanza superior (Dykinson), pp. 719-732
2022
-
Digital Education to Approach the Affective Domain in Mathematics Learning
Inclusive Digital Education (Springer Suiza), pp. 47-70
-
Encrucilladas matemáticas
Boletín das ciencias, Año 35, Núm. 94, pp. 95-96
-
Idoneidad cognitiva en prácticas matemáticas inclusivas con tecnología educativa
Investigación en Educación Matemática XXV
-
Investigación en Educación Matemática XXV
coord.
Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática, SEIEM
-
Prospective Primary Teachers’ Didactic-Mathematical Knowledge in a Service-Learning Project for Inclusion
Mathematics, Vol. 10, Núm. 4
-
Unha aposta meteórica para abolir as matemáticas do xurásico
Boletín das ciencias, Año 35, Núm. 94, pp. 89-90
2021
-
Actividades STEAM como garantía do estímulo matemático
Revista galega de educación, Núm. 80, pp. 24-26
-
Contamos o tempo ?
Boletín das ciencias, Año 34, Núm. 93, pp. 103-105
-
Matemáticas edulcoradas
Boletín das ciencias, Año 34, Núm. 93, pp. 83-85
-
Robomática: novos camiños para a inclusión
Boletín das ciencias, Año 34, Núm. 93, pp. 107-108
2020
-
Pode actuar o estímulo matemático como unha ferramenta de inclusión educativa ?
Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 91, pp. 99-100
2019
-
Análisis del efecto de un programa de estímulo matemático en adolescentes en riesgo de exclusión social
Investigación en Educación Matemática XXIII
-
Benvidos á feira STEAM!
Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 88, pp. 93-94
2018
-
Anaquiños matemáticos: programa inclusivo de estímulo matemático
Boletín das ciencias, Año 31, Núm. 86, pp. 137-138
2017
-
Un traballo feito a medida
Boletín das ciencias, Año 30, Núm. 84, pp. 105
2016
-
Math-music: unha experiencia integradora con alumnos en risco de exclusión social : [resumo]
Boletín das ciencias, Año 29, Núm. 82, pp. 101-102
2012
-
Modelos matematicos para describir el comportamiento de una disolución de surfactante en la interfase aire-agua
Actas do Seminario de Iniciación á Investigación, Núm. 9, pp. 21-26