Fachbereich: Departamento de Pedagoxía e Didáctica

Fakultät: Facultade de Ciencias da Educación

Bereich: Didaktik und Schulorganisation

Forschungsgruppe: Investigación, diagnóstico educativo e avaliación.

Email: emaria.gerpe@usc.es

Doktorin von der Universidade de Santiago de Compostela mit der Dissertation El alumnado con discapacidad en el contexto de la educación superior: el caso del sistema universitario de Galicia 2020. unter der Leitung von Dr. Ana María Porto Castro, Dr. Xosé Cajide Val.

Doktorin von der Universidade de Santiago de Compostela mit der Dissertation O alumnado con discapacidade no contexto da educación superior o caso do sistema universitario de Galicia 2020. unter der Leitung von Dr. Xosé Cajide Val, Dr. Ana María Porto Castro.

Doktorin von der Universidade de Santiago de Compostela mit der Dissertation El alumnado con discapacidad en el contexto de la educación superior el caso del sistema universitario de Galicia 2023. unter der Leitung von Dr. Ana María Porto Castro, Dr. Xosé Cajide Val.