O taboleiro cerámico de Castro Curbín (Arzúa, A Coruña), o xogo de mesa máis antigo de Galicia

  1. Samuel Nión-Álvarez
Revista:
Revista galega de educación

ISSN: 1132-8932

Ano de publicación: 2024

Título do exemplar: Patrimonio e Educación

Número: 89

Páxinas: 62-63

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Revista galega de educación

Referencias bibliográficas

  • Crist, W. 2019. Playing against complexity: Board games as social strategy in Bronze Age Cyprus. Journal of Anthropological Archaeology, 55. 101078. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jaa.2019.101078
  • Hall, M. A. 2016. Board Games in Boat Burials: Play in the Performance of Migration and Viking Age Mortuary Practice. European Journal of Archaeology, 19 (3). 439-455. DOI: https://doi.org/10.1080/14619571.2016.1175774
  • Mathoho, E. N.; Chirikure, S. e Nyamushosho, R. T. 2022. Board games and social life in Iron Age southern Africa. Journal of Anthropological Archaeology, 66. 101418. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jaa.2022.101418
  • Nión-Álvarez, S. 2021. Traballos de prospección xeofísica, sondaxes arqueolóxicas e posta en valor do Castro de Curbín (Arzúa, A Coruña). Memoria técnica inédita, depositada na Dirección Xeral do Patrimonio Cultural (Santiago de Compostela).
  • Nión-Álvarez, S. 2023. Analysing Social Change Through Domestic and Public Spaces: An Approach from Northwest Iberia (Ninth-First Century BC). Journal of Mediterranean Archaeology, 35 (2). 253-278. DOI: https://doi.org/10.1558/jma.25524