A Women’s NationFeminism, Class, and National Identity in Margarita Ledo Andión’s Nación (2020)

  1. Marta Pérez-Pereiro 1
  2. Silvia Roca-Baamonde 1
  1. 1 Universidade de Santiago de Compostela
    info

    Universidade de Santiago de Compostela

    Santiago de Compostela, España

    ROR https://ror.org/030eybx10

Revista:
Hispanic Research Journal: Iberian and Latin American Studies

ISSN: 1468-2737

Ano de publicación: 2023

Volume: 24

Número: 1

Páxinas: 3-20

Tipo: Artigo

DOI: 10.1080/14682737.2024.2333142 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso aberto editor

Outras publicacións en: Hispanic Research Journal: Iberian and Latin American Studies

Resumo

A través dos seus filmes, a cineasta galega Margarita Ledo Andión constrúe unha proposta cinematográfica singular que se sitúa nas marxes dun cinema xa periférico: o Novo Cinema Galego. O seu relato performativo e experimental, en liña con filmes vangardistas doutros pequenos cinemas europeos, o seu discurso marcadamente nacionalista e feminista (político), e a súa condición de cineasta muller identifican unha filmografía na intersección de multiples periferias. Este artigo analiza o seu filme máis recente, Nación (2020) dende a perspectiva do cinema realizado por mulleres como cinema menor e como “cuarto cinema” de cara a visibilizar o papel das obreiras na loita de clases e na construción da identidade nacional galega.