O uso da violencia contra as mulleres nas narrativas dos videoxogos
- 1 Universidade de Santiago de Compostela, Departamento Socioloxía
- López Díaz, Ana Jesús (ed. lit.)
- Gómez Suárez, Águeda (ed. lit.)
- Aguayo Lorenzo, Eva (ed. lit.)
Publisher: Universidade de Vigo ; Universidade da Coruña ; Universidad de Santiago de Compostela
ISBN: 978-84-9749-758-9
Year of publication: 2019
Pages: 393-400
Congress: Xornada Universitaria Galega en Xénero (6. 2019. A Coruña)
Type: Conference paper
Abstract
Este traballo, está centrado en facer unha análise, dende una perspectiva de xénero, da situación de representación das mulleres dentro dos videoxogos. Para isto, o noso principal obxectivo a estudar é; a análise da elaboración dentro da narrativa nos produtos culturais, a cal, foi caracterizada por unha misoxinia, cunha hipersexualización do corpo das mulleres e violencia contra todo o colectivo que se sitúa fora do varón, branco, cis-hetero. A elaboración deste estudo, parte dende a concepción da visión dada por Anita Sarkeesian co seu traballo sobre a representación dos tropos estereotipados da figura da muller ao longo da historia dos videoxogos, máis como se sitúa a súa evolución ao longo do tempo e ver o estado da representación neste medio popular. Debido a isto, imos a clasificar os diferentes tropos que se sitúan neste medio cultural. Caracterizado por unha construción da mensaxe elaborada na narrativa dos videoxogos perniciosa, acadando o desempoderamento da muller na súa representación, dende a versión da dama en apuros ata a muller coma recompensa. Ademais, esta herdanza das narrativas producidas na literatura antiga está sen evolucionar e polo tanto as estruturas do sistema neoliberalista, heteropatriarcal, capitalista, manteñen esta formas representativas ao longo do tempo.