Unha experiencia para o ensino e aprendizaxe da medida en Educación Primaria

  1. Jacobo Darriba Yáñez 1
  2. Dolores Rodríguez Vivero 2
  1. 1 Centro de ·Estudios Número Pi ( Lugo )
  2. 2 Universidade de Santiago de Compostela. Departamentop de Didácticas Aplicadas
Revista:
Gamma: revista galega de educación matemática

ISSN: 1578-2980

Ano de publicación: 2024

Número: 14

Páxinas: 34-42

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Gamma: revista galega de educación matemática

Resumo

Este artigo dá mostra dunha experiencia de ensino e aprendizaxe da medida de magnitudes en sexto curso de Educación Primaria. As magnitudes ás que se refire esta unidade didáctica son a lonxitu-de, o peso e a superficie. A metodoloxía emprega-da é eminentemente práctica, tentando fuxir, na medida do posible, da habitual aritmetización da medida. Entre todas as actividades desenvolvidas, é de destacar, polo seu carácter lúdico, a última delas, que consiste nunha xincana matemática con diferentes probas matemáticas relacionadas coa medida das magnitudes tratadas na unidade didáctica.