Unha experiencia para o ensino e aprendizaxe da medida en Educación Primaria
- Jacobo Darriba Yáñez 1
- Dolores Rodríguez Vivero 2
- 1 Centro de ·Estudios Número Pi ( Lugo )
- 2 Universidade de Santiago de Compostela. Departamentop de Didácticas Aplicadas
ISSN: 1578-2980
Ano de publicación: 2024
Número: 14
Páxinas: 34-42
Tipo: Artigo
Outras publicacións en: Gamma: revista galega de educación matemática
Resumo
Este artigo dá mostra dunha experiencia de ensino e aprendizaxe da medida de magnitudes en sexto curso de Educación Primaria. As magnitudes ás que se refire esta unidade didáctica son a lonxitu-de, o peso e a superficie. A metodoloxía emprega-da é eminentemente práctica, tentando fuxir, na medida do posible, da habitual aritmetización da medida. Entre todas as actividades desenvolvidas, é de destacar, polo seu carácter lúdico, a última delas, que consiste nunha xincana matemática con diferentes probas matemáticas relacionadas coa medida das magnitudes tratadas na unidade didáctica.