A radio como recurso para a promoción da educación interxeracional, o avellentamento activo e a inclusión sociocomunitaria
- Abarrategui Amado, Lucía Soledad
- Jesús Rodríguez Rodríguez Director
- María-Helena Zapico-Barbeito Director
Universidade de defensa: Universidade de Santiago de Compostela
Fecha de defensa: 05 de decembro de 2022
- Mariano Sánchez Martínez Presidente/a
- Patricia Digón-Regueiro Secretario/a
- Paula M. Gonçalves Alves de Quadros Flores Vogal
Tipo: Tese
Resumo
Nesta investigación analízase o potencial da radio na promoción da educación interxeracional, o avellentamento activo e a inclusión sociocomunitaria. Para isto, desenvolvemos e avaliamos un Programa Interxeracional (PI) de radio nunha escola rural a través da análise de contido das entrevistas, notas de campo e producións escritas polas persoas participantes. A mostra está composta por alumnado, persoas maiores, familias e profesorado. Os resultados confirman que o PI axudou a derrubar estereotipos, reportou beneficios mutuos entre as participantes, motivou o traballo colaborativo e contribuíu á salvagarda do patrimonio cultural. Doutro lado, a avaliación permitiunos detectar unha serie de melloras, de cara a futuros PI, como o proceso para convocar ás persoas maiores