Ecologies digitals i aprenentatge autodirigitPresentació del monogràfic
- González-Sanmamed, Mercedes 1
- Prendes Espinosa, M.ª Paz 2
- Souto-Seijo, Alba 3
-
1
Universidade da Coruña
info
-
2
Universidad de Murcia
info
-
3
Universidade de Santiago de Compostela
info
ISSN: 0211-819X, 2014-8801
Datum der Publikation: 2022
Titel der Ausgabe: Ecologies digitals i aprenentatge autodirigit
Ausgabe: 58
Nummer: 2
Seiten: 279-290
Art: Artikel
Andere Publikationen in: Educar
Bibliographische Referenzen
- BACIGALUPO, M. (2022). Competence frameworks as orienteering tools. RiiTE: Revista Interuniversitaria de Investigación en Tecnología Educativa, 12, 20-33. https://doi.org/10.6018/riite.523261
- BANDURA, A. (1997). Self-efficacy: The exercise of control. W. H. Freeman.
- BARKLEY, R. A. (2012). Executive functions: What they are, how they work, and why they evolved. Guilford Press.
- BOYER, S. L.; EDMONDSON, D. R.; ARTIS, A. B. y FLEMING, D. (2014). Self-Directed Learning: A Tool for Lifelong Learning. Journal of Marketing Education, 36(1), 20-32. https://doi.org/10.1177/0273475313494010
- EUROPEAN COMMISSION (2019). Key competences for lifelong learning. Publications Office. https://data.europa.eu/doi/10.2766/569540
- GENG, S.; LAW, K. M. Y. y NIU, B. (2019). Investigating self-directed learning and technology readiness in blending learning environment. International Journal of Educational Technology in Higher Education, 16(1). https://doi.org/10.1186/s41239-019-0147-0
- GONZÁLEZ-SANMAMED, M.; MUÑOZ-CARRIL, P. C. y ESTÉVEZ, I. (2021). Ecologías Digitales en tiempos de COVID-19. Publicaciones, 51(3), 7-16. https://revistaseug.ugr.es/index.php/publicaciones/article/view/21874.
- GONZÁLEZ-SANMAMED, M.; MUÑOZ-CARRIL, P. C. y SANTOS, F. (2019). Key components of learning ecologies: A Delphi assessment. British Journal of Educational Technology, 50(4), 1639-1655. https://doi.org/10.1111/bjet.12805
- GONZÁLEZ-SANMAMED, M.; SANGRÀ, A.; SOUTO-SEIJO, A. y ESTÉVEZ, I. (2020). Learning ecologies in the digital era: Challenges for higher education. Publicaciones, 50(1), 83-102. https://doi.org/10.30827/publicaciones.v50i1.15671
- KNOWLES, M. S.; HOLTON, E. F. y SWANSON, R. A. (2005). The adult learner: The definitive classic in adult education and human resource development (6.ª ed.). Elsevier.
- LI, N.; HUIJSER, H.; XI, Y.; LIMNIOU, M.; ZHANG, X. y KEK, M. (2022). Disrupting the Disruption: A Digital Learning HeXie Ecology Model. Education Sciences, 12(2). https://doi.org/10.3390/educsci12020063
- PRENDES, M. P. y CERDÁN CARTAGENA, F. (2021). Tecnologías avanzadas para afrontar el reto de la innovación educativa. RIED: Revista Iberoamericana de Educación a Distancia, 24(1), 35-53. https://doi.org/10.5944/ried.24.1.28415
- PRENDES, M.; MONTIEL RUIZ, F. J. y GONZÁLEZ CALATAYUD, V. (2021). Uso de TIC por parte del profesorado de enseñanza secundaria analizado a partir del modelo de ecologías de aprendizaje: Estudio de caso en la región de Murcia. Publicaciones, 51(3), 109-163. https://doi.org/10.30827/publicaciones.v51i3.18374
- SANGRÀ, A.; RAFFAGHELLI, J. E.; GONZÁLEZ-SANMAMED, M. y MUÑOZ-CARRIL, P. C. (2021). Desarrollo profesional de maestros de primaria desde la óptica de las ecologías de aprendizaje: Nuevas formas de actualizarse en tiempos inciertos. Publicaciones, 51(3), 21-45. https://doi.org/10.30827/publicaciones.v51i3.20790
- SANGRÀ, A.; RAFFAGHELLI, J. y GUITERT, M. (2019). Learning ecologies through a lens: Ontological, methodological and applicative issues. A systematic review of the literature. British Journal of Educational Technology, 50(4), 1619-1638. https://doi.org/10.1111/bjet.12795