Coeducación e normalización da homosexualidade a partir da literatura infantil

  1. Rocío García Pedreira
  2. Verónica Pousada Pardo
Libro:
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016)
  1. Cid Fernández, Xosé Manuel (dir.)
  2. Riveiro Olveira, Sofia (dir.)
  3. Carrera, M. Victoria (dir.)
  4. Castro Rodríguez, María Montserrat (dir.)
  5. Rodríguez Rodríguez, Jesús (dir.)
  6. Fernández de Sanmamed, Alberto (dir.)
  7. Cid, Antía (dir.)
  8. Alonso, Patricia (dir.)
  9. Candia, Francisco (dir.)

Editorial: Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)

ISBN: 978-84-697-7024-5

Ano de publicación: 2018

Páxinas: 623-635

Tipo: Capítulo de libro

Resumo

Na sociedade actual seguen presentes vellas pantasmas do pasado que incluso parecen verse máis nítidas cada día. Entre elas, o sexismo e a discriminación das orientacións sexuais que difiren da normalizada heterosexualidade. Neste traballo afondarase na problemática do concepto de identidade aplicado ao xénero e realizarase unha aproximación ao papel que pode e debe interpretar a literatura na tarefa de educar en valores aos máis novos. Tamén se propoñerá unha selección de álbums ilustrados para prelectores sobre os temas introducidos