Cambiarías o conto do lobo?Practicar a lectura e a escritura creativa en clave de ciencia

  1. M. J. Caamaño 1
  2. B. Puig 1
  3. C. Macía 1
  1. 1 Departamento de Didácticas Aplicadas, Universidade de Santiago de Compostela
Journal:
Eduga: revista galega do ensino
  1. Velo García, Gisela
  2. Martín Bermejo, José Ángel
  3. Rei Fernández, Manolo

ISSN: 2171-6595

Year of publication: 2017

Issue: 73

Type: Article

More publications in: Eduga: revista galega do ensino

Abstract

Preséntase unha proposta didáctica para analizar as representacións sociais e espaciais sobre o lobo na literatura, practicando a lectura crítica e a escritura creativa en clave de ciencia. A actividade está dirixida a alumnado de sexto de primaria e utiliza un enfoque interdisciplinar que permite promover as competencias lingüísticas, sociais e científicas de maneira integrada, así como o desenvolvemento de pensamento crítico.