Apuntes para a integración dos estudiantes xordos na aula de ciencias
- Vázquez Martínez, Susana 1
- García-Rodeja Gayoso, Isabel 1
- 1 Universidade de Santiago de Compostela,Departamento de Didáctica de Ciencias Experimentais
ISSN: 0214-7807
Año de publicación: 2001
Título del ejemplar: XIV CONGRESO ENCIGA
Año: 14
Número: 48
Páginas: 247-251
Tipo: Artículo
Otras publicaciones en: Boletín das ciencias
Resumen
A investigación acerca dos problemas da aprendizaxe das Ciencias enalumnos con deficiencias auditivas son escasas en España, a pesar danecesidade por parte da comunidade xorda dunha cultura científica para en-tender e incorporarse a unha sociedade altamente tecnificada. Neste traballopreténdese chamar a atención do profesorado de ciencias sobre as dificulta-des destes estudiantes, e difundir algunhas ideas ca finalidade de ir dandorespostas ás necesidades educativas deste colectivo e aproveita-las oportuni-dades da súa integración nas aulas