Alberto Sánchezla palabra y la escultura

  1. Rosende Valdés, Andrés Antonio
Revista:
Goya: Revista de arte

ISSN: 0017-2715

Ano de publicación: 2018

Número: 362

Páxinas: 68-83

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Goya: Revista de arte

Referencias bibliográficas

  • A. Sanchez, Palabras de un escultor, Fernando Torres-Editor, Valencia, 1975, pp. 63-67.
  • R. S. Lubar, "Politica y polemica. Alberto Sanchez y la Segunda Republica", en Alberto Sanchez 1895-1962, catalogo de la exposicion (Madrid, Museo Nacional Centra de Arte Reina Sofia, 2001), J. Brihuega y C. Lomba (dir.), Madrid, 2001, p. 172.
  • M. del S. Robles Vicaino, "Aportaciones sobre Alberto", Cuadernos de Arte de la Universidad de Granada, vol. 11, 1974, p. 210.
  • A. Sanchez, "Sobre la Escuela de Vallecas", p. 45.
  • A. Gomez Cedillo "Alberto Sanchez: un dibujo inedito y extracto de una conferencia", Anuario del Departamento de Historia y Teoria del Arte (UAM), vol. 3, 1991, pp. 151-156.
  • E. Carmona, "Materias creando un paisaje. Benjamin Palencia, Alberto Sanchez y el "reconocimiento estetico" de la naturaleza agraria. 1930- 1933", en El Surrealismo en Espafia, catalogo de la exposicion (Madrid, Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofia, 1995), L. Garcia de Carpi y J. Alix Trueba (dir.), Madrid, 1995, pp. 148-149.
  • J. Brihuega, "Forma, palabra y materia en la poetica de Vallecas", en el catalogo de la exposicion homonima (Alicante, Diputacion, 2011), J. Brihuega (dir.), Alicante, 2011, pp. 24-47.
  • Ch. Moncelet, Essai sur le titre en litterature et dans les arts, Editeur BOF, Le Cendre, 1972, pp. 27-144.
  • M. Celaya Garcia, El titulo en la literatura y las artes, Universidad de Navarra, col. Anejos de RILCE, 48, Pamplona, 2004, pp. 103- 163.
  • A. Rothe, Der literarische Title: Funktion, Formen, Geschichte, Klosterman, Frankfurt, 1986.
  • A. Sanchez, "Sobre la Escuela de Vallecas", p. 46.
  • A. Gomez Cedillo, "La estrella de cieno", Alberto Sanchez 1895-1962, 2001, pp. 152-155.
  • J. Alix, "Escultura espanola 1900-1936", en el catalogo de la exposicion homonima, (Madrid, Ministerio de Cultura, Direction General de Bellas Artes y Archivos, 1985), J. Alix (dir.), Madrid, 1985, p. 168.
  • A. Gomez Cedillo, "Alberto Sanchez, casi surrealista. Seis esculturas y veinte dibujos", Boletin deArte, Universidad de Malaga, 12, 1991, p. 281.
  • M. Foucault, Las palabras y las cosas, Siglo 21, Madrid, 1986, p. 83.
  • A. Gomez Cedillo, "Alberto Sanchez, casi surrealista...", p. 152.
  • A. Gomez Cedillo, "La estrella de cieno", Alberto Sanchez 1895-1962, 2001, p. 152.
  • E. Carmona, "Materias creando un paisaje...", El Surrealismo en Espana, p. 147.
  • M. del S. Robles Vizcaino, "Aportaciones...", p. 170.
  • J. Alix Trueba, "El Pabellon espanol en la Exposicion Internacional de Paris, 1937", en Pabellon Espanol Exposicion de Paris 1937, catalogo de la exposicion (Madrid, Centro de Arte Reina Sofia- Ministerio de Cultura, Direccion General de Bellas Artes y Archivos, 1987), J. Alix Trueba (dir.), Madrid, 1987, p. 90.
  • F. Martin Martin, El Pabellon espanol en la Exposicion Universal de Paris de 1937, Universidad de Sevilla, 1982.
  • V. Bozal, El realismo entre el desarrollo y el subdesarrollo, Ciencia Nueva, Madrid, 1966, pp. 185-186.
  • V. Perez Escolano, V. Lleo Canal, A. Gonzalez Cordon, F. Martin Martin, "El Pabellon de la Republica Espanola en la Exposicion Internacional de Paris, 1937", en V. Bozal y T. Llorens, Espana. Vanguardia ardstica y realidad social: 1936-1976, Gustavo Gili, Barcelona, 1976, p. 38.
  • V. Perez Escolano, V. Lleo Canal, A. Gonzalez Cordon, F. Martin Martin, "El Pabellon de la Republica...", en Espana. Vanguardia artistica..., p. 38.
  • P. Daix, Historia cultural del arte moderno. El siglo 20, Catedra, Madrid, 2002, p. 219.
  • R. S. Lubar, "Politica y polemica...", pp. 173-177.
  • S. Robles Vizcaino, "Consideraciones sobre el realismo de Alberto Sanchez", Cuademos deArte de la Universidad de Granada, vol. 14, 1984, p. 473.
  • J. Brihuega, "Despues de la alambrada. Memoria y metamorfosis en el arte del exilio espanol", en Despues de la alambrada. El arte espanol en el exilio 1936- 1960, catalogo de la exposicion (Madrid, Sociedad Estatal de Conmemoraciones Culturales, 2009), J. Brihuega (dir.), Madrid, 2009, p. 26.
  • V. Bozal, "Cinco motivos iconograficos", Vanguardia artistica.... pp. 79-81.
  • J. DoIg, "Los multiples reflejos", Despues de la alambrada..., p. 46.
  • R. S. Lubar, "Politica y polemica...", Alberto Sanchez 1895-1962, 2001, pp. 180.
  • V. Bozal, "Alberto Sanchez, el arte y la politica", Alberto 1895-1962, 2001, p. 118.
  • V. Perez Escolano, V. Lleo Canal, A. Gonzalez Cordon, F. Martin Martin, "El Pabellon de la Republica...", en Espana. Vanguardia artistica..., p. 39.
  • R. Alberti, "Alberto aqui", Roma, primavera de 1970, Alberto Sanchez 1895-1962, 2001, p. 456.
  • P. Neruda, Obras completas, edition y notas de H. Loyola, con la colaboracion de S. Yarkievich y E. M. Santi, Galaxia Gutenberg-Circulo de Lectores, Barcelona, 1999, vol. 2, pp. 1252-1253.
  • A. Sanchez, "Palabras de un escultor", pp. 58- 59.
  • C. Lomba Serrano "Entre el paramo y la estepa. La poetica de Alberto en la Union Sovietica: 1938- 1962, Alberto Sanchez 1895- 1962, 2001, p. 106.
  • C. Lomba Serrano "Entre el paramo y la estepa...", Alberto Sanchez 1895-1962, 2001, p. 108.