Triángulos de sustentabilidadeunha actividade para implicar ao alumnado na xestión dos montes
- Montero Vilar, Santiago
- García Brea, Laura
- García-Rodeja Gayoso, Isabel
ISSN: 0214-7807
Ano de publicación: 2017
Título do exemplar: Recoge los resúmenes de los contenidos presentados a: ENCIGA. Congreso (30. 2017. Allariz)
Ano: 30
Número: 84
Páxinas: 37-38
Tipo: Artigo
Outras publicacións en: Boletín das ciencias
Resumo
Nesta comunicación descríbese unha actividade denominada “triángulos de sustentabilidade” desenvolvida con estudantes de 1º de bacharelato no IES Ponte Caldelas (Pontevedra). Esta acti-vidade consistía en re exionar a partir dunha presentación con dezaseis fotografías relacionadas cos diferentes usos do monte. Posteriormente o alumnado, dividido en seis grupos de entre catro e cinco persoas, tiña que pegar unha copia das fotografías nun triángulo de sustentabilidade en función do ángulo ao que consideraban que se aproximaba máis: económico, social-cultural ou ecolóxico. Durante a comunicación tamén se describirán os resultados da mesma