Portafolios electrónicos y educación superior en Españasituación y tendencias

  1. Barberà, Elena 1
  2. Gewerc Barujel, Adriana 2
  3. Rodríguez Illera, José Luis 3
  1. 1 Universitat Oberta de Catalunya
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    Universitat Oberta de Catalunya

    Barcelona, España

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  2. 2 Universidade de Santiago de Compostela
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    Universidade de Santiago de Compostela

    Santiago de Compostela, España

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  3. 3 Universitat de Barcelona
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    Universitat de Barcelona

    Barcelona, España

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Revista:
RED: revista de educación a distancia

ISSN: 1578-7680

Ano de publicación: 2016

Título do exemplar: Edición especial con motivo de los 50 primeros números y del 15º Aniversario de RED

Número: 50

Tipo: Artigo

DOI: 10.6018/RED/50/7 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openDialnet editor

Outras publicacións en: RED: revista de educación a distancia

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Resumo

In the frame of the network of electronic portfolios (e-portfolios) in Spain, this article presents the conceptual frameworks that guide the various proposals regarding the design and implementation of e-portfolios in higher education. Then we make a revision of these theoretical perspectives and also the generic types of e-portfolios that are related to practical knowledge in the skills approach. The article ends by recommending lines of future development and application of emerging from new demands and needs in education and social development.

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