Servizo de Recursos Psicopedagóxicosrelevancia para o Grao en Pedagoxía (USC)

  1. Elena Fernández Rey 1
  2. Ana I. Couce Santalla 1
  3. Blanca Garea Gestal 1
  1. 1 Universidade de Santiago de Compostela
    info

    Universidade de Santiago de Compostela

    Santiago de Compostela, España

    ROR https://ror.org/030eybx10

Revista:
Revista de estudios e investigación en psicología y educación

ISSN: 2386-7418

Ano de publicación: 2015

Título do exemplar: XIII Congreso Internacional G-P de Psicopedagogía. Área 6: FORMACIÓN DE PROFESORES Y AGENTES EDUCATIVOS

Número: 6

Páxinas: 132-135

Tipo: Artigo

DOI: 10.17979/REIPE.2015.0.06.342 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso aberto editor

Outras publicacións en: Revista de estudios e investigación en psicología y educación

Resumo

A finalidade principal desta comunicación é presentar a importancia e as funcións que cumpre o Servizo de Recursos Psicopedagóxicos (SRP) pertencente á Facultade de Ciencias da Educación da Universidade de Santiago de Compostela (USC), para a formación do alumnado do Grao en Pedagoxía. A partir da descrición da súa organización e o funcionamento, establécese unha relación entre un servizo deste tipo e o desenvolvemento e adquisición das competencias xerais e específicas e as saídas profesionais dos pedagogos/as. Ademais, expóñense os principais resultados da avaliación deste servizo por parte dos usuarios, así como unha relación de propostas de mellora.

Referencias bibliográficas

  • ANECA (2005). Libro Blanco. Título de Grado en Pedagogía y Educación Social (vol. 1). Madrid: ANECA.
  • Monereo, C., & Pozo, J. I. (Eds.) (2003). La universidad ante la nueva cultura educativa. Enseñar y aprender para la autonomía. Madrid: Síntesis.
  • Olaran, M. (2010) La docimoteca universitaria en el entorno del CRAI. En Jornadas Virtuales Iberoamericanas de Bibliotecología (1as). Disponible en http://eprints.rclis.org/16114/
  • Ruiz, J.M. (2010). Evaluación del diseño de una asignatura por competencias, dentro del EEES, en la carrera de Pedagogía: Estudio de un caso real. Revista de Educación, Nº 351, 435-460.
  • Ruiz de Miguel, C., & García de la Barrera, M.J. (2013). Inserción laboral de los licenciados en Pedagogía de la Universidad Complutense de Madrid (2006-2012): cómo, dónde y cuánto tardan en colocarse los pedagogos. En M.C. Cardona, E. Chiner & A. Giner (Eds.) Investigación e Innovación Educativa al Servicio de Instituciones y Comunidades Globales, Plurales y Diversas: Actas del XVI Congreso Nacional/II Internacional Modelos de Investigación Educativa de la Asociación Interuniversitaria de Investigación Pedagógica (AIDIPE) (pp. 1206-1213). Alicante: Universidad de Alicante.
  • Servizo de Recursos Psicopedagóxicos: http://srpusc.blogspot.com.es/
  • Universidade de Santiago de Compostela (2011). Memoria do Grao en Pedagoxía. http://www.usc.es/export/sites/default/gl/servizos/sxopr a/memorias_graos_USC/Pedagoxxa.pdf
  • Ventura, J. & Martínez, F. (2007). Inserció laboral i empleabilitat en el marc de l’Espai Europeu d’Educació Superior: el cas de la Facultat de Pedagogia de la Universitat de Barcelona. Temps d’Educació, 32, 99- 117.