Modelo econométrico integrado do transporte internacional por vía marítima, 1973-1992
ISSN: 1132-2799
Ano de publicación: 1999
Volume: 8
Número: 1
Páxinas: 51-70
Tipo: Artigo
Outras publicacións en: Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Resumo
Neste artigo preséntase un modelo economélrico integrado do mercado de fretes ma· ritimos nos mercados de carga seca e líquidos a granel. En primeiro lugar, realizase unha análise das principais variables relacionadas co transporte internacional por vía maritima A continuación, estimase un modelo de !retes a curto prazo que consta de catro ecuacíóns de comportamenlo e dunha identidade. Nas catro ecuacións de comportamenlo explicase o funcionamento do prezo dos fretes a curto, a renda dos contratos de alugueiro, a participación dos cargueiros polivalentes ("combinad carriers") nos mercados que se consideran e a tonelaxe da flota inactiva. Finalmente, son estimadas as ecuacións que explican o funcionamento do mercado de fretes no longo prazo: a oferta de buques para o despezamento e o volume e os prezos dos buques de nova construcción