Artigos (16) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

1997

  1. A unidade "ao rescate do U-201 Wolf": Unha experiencia no marco do Proxecto Roda

    Boletín das ciencias, Año 10, Núm. 32, pp. 61-67

  2. Autopoética

    Boletín galego de literatura, Núm. 18, pp. 185-191

  3. Construíndo xeometría con mosaicos

    Boletín das ciencias, Año 10, Núm. 32, pp. 51-53

  4. Deseño da unidade curricular sobre o solo "dez mil anos nun centímetro"

    Boletín das ciencias, Año 10, Núm. 32, pp. 143-149

  5. Hipótesis, citas y resultados: reflexiones sobre la comunicación científica en didáctica de ciencias

    Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Vol. 15, Núm. 1, pp. 11-20

  6. La geofrafía en el nuevo bachillerato: su valor formativo como disciplina y su contribución a la transversalidad

    Innovación educativa, Núm. 7, pp. 209-224

  7. Libros de texto: un material entre otros

    Alambique: Didáctica de las ciencias experimentales, Núm. 11, pp. 5-6

  8. Los libros de texto: un recurso flexible

    Alambique: Didáctica de las ciencias experimentales, Núm. 11, pp. 7-14

  9. Navegando con Lewis Carroll á procura do Carbairán

    Viceversa: revista galega de traducción, Núm. 3, pp. 103-108

  10. O conflicto da pesca en clase

    Boletín das ciencias, Año 10, Núm. 32, pp. 221-226

  11. Para comprender a cidade de Lugo: marco teórico e actividades didácticas

    Boletín do Museo Provincial de Lugo, Núm. 8, pp. 201-220

  12. Prediction of parameters describing phosphorus-desorption kinetics in soils of Galicia (Northwest Spain)

    Journal of Environmental Quality, Vol. 26, Núm. 5, pp. 1363-1369

  13. Puentes entre la teoría y la práctica: aprendiendo a dar clase en clase

    Aula de innovación educativa, Núm. 65, pp. 75-78

  14. ¿Podemos vivir sen sol?: actividades sobre a luz en 4º de primaria

    Boletín das ciencias, Año 10, Núm. 32, pp. 207-212

  15. ¿Qué educación ambiental?

    Aula de innovación educativa, Núm. 63, pp. 6-8

  16. ¿Qué propuestas de actividades hacen los libros de primaria?

    Alambique: Didáctica de las ciencias experimentales, Núm. 11, pp. 35-43